Era katter
Jag har alltid tyckt om Sphynkskatter. Jag har aldrig träffat någon och skulle jättegärna vilja göra det innan jag skaffar en i framtiden.
Det skulle vara roligt om ni kunde berätta om era katter. Hur de är, alltså personligheten, vad de gör om dagarna osv osv osv! 🙂
Berätta gärna! :)
Dom är fantastiska!
Min Uzi är otroligt social. Hon vill vara med på allt jag gör. Om jag badar så sitter hon på badkarskanten t.ex. Hon är kelsjuk och sover alltid med mig. När hon blir extra gosig så ligger hon gära PÅ mitt ansikte.
Hon är nyfiken på allt som är nytt. Väldigt busig och älskar att jaga bollar. Hon är en liten komiker också. Jag har aldrig skrattat så mycket som jag gör nu. Hon charmar vilken skeptiker som helst med sin roliga personlighet. Min pappa har hela livet avskytt katter. Men han älskar Uzi. Och kärleken är ömsesidig.
Hon är väldigt lätt att hantera. Bada, klippa klor och öronrengöring går lätt som en plätt. MEN hon är en väldigt bestämd katt också. Så har hon bestämt sig för att hon inte vill ex. klippa klorna just när jag vill göra det, då kan det bli en kamp. Hon är aldrig elak som tur är. Utan hon sprattlar mest och pratar mycket.
Att skaffa en sphynx är det bästa jag gjort i hela mitt liv. Hon är min största kärlek! Hon får mig att må så himla bra.
Åh nu blev jag ännu mer sugen på att skaffa en!
Hon verkar vara en helt underbar katt ju :)

Hejsan!
Vi fick en kull om tre honor och två hanar igår. Det är vår E-kull. Du är så välkommen att hälsa på. Vi har ett gäng vuxna sphynxar och de små kan hälsas på vid sex veckors ålder. Vi bor söder om Stockholm i Sorunda med goda förbindelser. Titta gärna in på vår hemsida www.alabaster-sphynx.se Lägger upp nya bilder vartefter.
Vänligen/Bodil
S Alabaster
Det skulle vara jättekul! Kollar in hemsidan direkt :)
#4 Du kommer bli såld direkt :)
#5 Det tror jag säkert att jag blir! 😃