Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett02-allmänt-om-sphynx
Läst 2182 ggr
Änglakatten
1

Kattfotograf söker Sphynx

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej
Jag hoppas att det är ok att skriva detta här, jag tänkte att jag kompenserar med lite rabatt :D

För dig som bor i Stockholm, eller åker hit på utställningar mm, hör gärna av dig om du vill komma och fotografera din Sphynx i professionell studio. Jag är djurfotograf men är inriktad mest på katter så det är mer eller mindre min vardag. Man säger lätt "min katt vill inte fotograferas" men det har ingen av de katter som finns på hemsidan www.kattfotograf.se velat :D

Det jag ville säga här egentligen, var att jag just nu skulle vilja efterlysa några Sphynx som kommer till studion för ett ännu lägre pris, detta för jag behöver testa med lite nya snygga bakgrunder som jag nyss köpt.

Hör av er så ger jag er mer info och bättre pris!
Hoppas vi ses!

Vi har ragdoll kattungar!

www.fjarilflickans.se
SE*Fjärilflickans uppfödning av Ragdoll och Norsk Skogkatt
Professionell kattfotograf - www.kattfotograf.se

ann-sofie11
1

Här har vi en phynx kille som gärna blir fotograferad. Jag bor i Tyresö ca 1 mil söder om Stockholm city. Maila gärna på wilveryn@gmail.com

Änglakatten
0

Mailat! :)

www.fjarilflickans.se

[klisterbomb]
0

Hur mycket kostar det å sådär? :)

Änglakatten
0

Jag har ett nedsatt pris just nu redan på 500kr för 1 timmes fotografering och ca 15-20 fullt redigerade bilder (högupplösta att förstora hur mycket du vill) och för dig som ser detta så ger jag ytterligare 20% vilket blir 400kr istället :)

Mina bilder har värderats till ca 1500kr och ni får det alltså istället för 400kr

Bl a utställningar planeras i Stockholm 2013 med mina bilder så hör av er om detta intresserar er så kan vi prata vidare! Att ha fina bilder på sina husdjur är viktigare än man ibland tänker på :)

www.fjarilflickans.se

nakenkatt
1

verkligen ett jättebra pris.skulle vilja fota mina två sphynxar men bor i örebro län.Men kommer säkert på några utställningar i sommar.Skulle verkligen vara kul.Har en stor vit hane och en liten svart tjej,alltså enfärgade.

nakenkatt
0

jag är väldigt intresserad,kan du höra av dig vart du finns här framöver.Skicka mail eller pm. shubcats@yahoo.se.

Änglakatten
0

Mailat! :)

www.fjarilflickans.se

kicki-mjau
1

MÅste ju bara kapa tråden och säga tt det är en fanastiskt snygg Sphynx du lagt upp på fotot :D

Jag råkar ju veta att hon är dräktig och väntar smått runt den 9/3-13.

:)

Hon är även den högst placerade sphynxen i tävlingen årets katt ;)

du hittar henne på www.starloungescattery.se

Lycklig ägare av devon & sphynx

nakenkatt
0

kan bara hålla med dig.Kanonsnygg!!!!

ElinaPersson
0

Du är en grym fotograf och jag har skickat mail! Skrattande

S*KungsgardenCats Origin of Zakouma
S*KungsgardenCats Qiss Me Prince Milo