Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 02-allmänt-om-sphynx
Läst 2236 ggr
Teaparty
0

Önskar sällskapa med sphynx !

Jag skulle så önska att sällskapa med en sphynx. Jag lever själv och har arbetat mycket och oregelbundet, så det har inte riktigt passat, då jag vill ha bra med tid för kissen. Nu har min situation förändrats då jag börjar på universitetet till hösten. Jag skulle gärna ta hand om en som behöver te.x omplacering. Jag har bra med plats och kärlek för en rumskamrat av det här slaget ! Jag kikar dagligen efter omplaceringar o.s.v. har märkt att det är väldigt dåligt med uppfödningar här uppe i norrbotten. Jag bor i Luleå, men tror absolut att det skulle gå att lösa och är beredd att hämta upp en katt om det skulle bli aktuellt! :)

[Appelqvist]
0

Mejla till olika uppfödare, beskriv dig själv och så hjälper de dig säkert att hitta din alldeles egna nakenfis :) Det är mitt bästa tips :)

[sheridan]
0
Xenomorphs
1

Visst finns det sphynxuppfödare norrut i landet också. Här har du en http://www.kattmillas.se/index.html .

-- Eternity is a very long time --

kissan78
0

Det finns även en nystartad uppfödning i Boden som just nu har en kull, Unokissen heter det katteriet. Sen då jag som bor ca 8 mil söder om Umeå och har Kattmillas som #4 så snällt länkade till. Vi båda kommer att finnas på kattutställningen som är nu till helgen i Luleå så du får gärna komma dit och prata med oss om du vill o hälsa på våra kissar :)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se