Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett02-allmänt-om-sphynx
Läst 2295 ggr
RosaKiwi
2011-09-04 22:17
1

Glad :D

Känner mig på gott humör nu!

Har varigt deppig ett tag, men nu har jag fått deltidsjobb och kommer börja lägga undan till min efterlängtade sphynx :D t.o.m sambon verkar lite taggad som tidigare inte velat ha någon (men låtit mig). Hittade en jätte söt transportbur på loppis som var tänkt till mina marsvin, men tänkte inte på att den va mjuk i botten och blir förstörd om dem kissar i den och då var sambon snabb och sa "Den kan du ha till din nakenkise som du ska skaffa".

Finns igentligen ingen mening med detta inlägget merän att jag vill berätta att jag börjar se slutet på tunneln efter alla dessa års längtan efter en nakenfis =)

// Josefin sajtvärd för gecko ifokus

Min hemsida &   Min blogg

fd-sockerknarkare
2011-09-05 08:29
0

¨¨

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

fd-sockerknarkare
2011-09-05 08:31
0

Man brukar väl säga Den som väntar på något gott väntar aldrig för länge…Fast när man är inne i väntan så är den LÅNG. Men skönt att det kanske blir snart!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

http://northnaked.com

Vi väntar kattungar i mitten av september

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

infinityangel
2011-09-05 14:02
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Alltid bra att vara förberedd. För när man minst anar så sitter man där med en liten nakefis i sitt knä  Skrattande

…………………………………………………………

http://www.infinitysphynx.com/

S*Infinityangel

RosaKiwi
2011-09-05 18:34
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Ja =)

Det har känts som en evig väntan, men nu börjar det hända saker, när man faktist kan lägga undan en slant i månaden =)

Conut
2012-07-02 01:12
0

Hur har de gått nudå? :)

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.

RosaKiwi
2012-07-04 12:44
0

Ingen nakenfis än =( Har varit och arbetslös så tyvärr har det inte funnits pengar att lägga undan =(

Conut
2012-07-08 11:41
0

Åh förstår :(

För att visa, att man inte alls blev rädd när man hoppade till, kan man hoppa upp och ner ett par tre gånger liksom för att motionera sig.