Sphynx eller peterbald köpes!
letar efter en sphynx eller peterbald som sällskap till min oriental då han inte trivs som ensamkatt. Jag fick honom för ca ett år sedan då han var avlivningshotad. han är världen snällaste och är jätte sällskaplig!
jag är en tjej på 22 år bor med min kille på 24. vi är båda uppvuxna med katter.
hoppas någon kan finna detta intressant.
mvh
Emelie
Berätta gärna vart ni bor och hur långt ni kan tänka er att åka för att hitta er nya familjemedlem :) Sen om ni är intresserad av en kattunge eller en lite äldre misse.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
vi bor i kungsbacka en bit utanför gbg. och vi kan tänka oss att åka en bit om det känns rätt.
Det är tyvärr lite en pengafråga med då vi planerat att köpa en katt lite längre fram men att det blev akut nu för att min kisse inte mår så bra sj. så vi har inte hunnit spara ihop en jätte summa.
Ålder spelar inte jätte stor roll det viktigaste är att dom fungerar bra och trivs ihop. men min hane är ca 1,5 år så det vore ju bra om den inte är mycket äldre eftersom det är tänkt att bli en livskamrat!
Är även intresserad av siames och oriental.
:)
Har tyvärr ingen katt att tipsa om just nu vad ja kan komma på men hoppas du får napp snart på en ny familjemedlem! :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Tack! :)
Har en två årig peterbald hane som söker ett nytt hem då han inte är nöjd med att vara ensam efter att hans partner gick bort.
Skriv gärna på isabelle@bareessentials.se om det kan vara av intresse