Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett11-katter-kattungar-köpes
Läst 2849 ggr
Kickan90
0

Naken katt

Jag undrar om det finns någon i skåne som föder upp nakna:

* Sphynx 
* Don Sphynx
* Peterbald

Jag skulle vilja vara fodervärd åt en fläckig honkatt :)

Jag har hundar och föder upp kaniner så kattungen så det är gärna ett plus om kattungen redan är van vid hundar iallafall, även lite med barn då mina bekanta har barn och vi själva väntar på en liten tillökning nästa år.

Jag själv finns i kristianstad är 20år och har alltid haft intresse för djur.

A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på
Rexkanin & Weight Pull..!

Kickan90
0

kan även tänka mig en hankatt, men en hona är helst utav intresse då jag tycker att honpisset luktar mindre än hanarnas piss.

katten kommer vara försäkrad och gå på ett fodret som uppfödaren rekommenderar och som katten går bra på.
den kommer få ha massor utav leksaker, kärlek och vara med dagligen då jag kommer gå hemma hela dagarna tills slutet utav 2012.

våra hundar är vana vid katter.

Medarbetare på

Kickan90
0

Ni behöver inte bo i skåne så länge transport kan fixas.
jag kan tänka mig att ni får ta kullar på katten också, även delägare så länge vi kan lösa transporten mellan oss.

hör av er här eller pma mig

om du har någon eller tycker att det låter intressant :)
kattungen behöver inte vara född ännu utan kan komma i en pl kull senare, så hör av dig :D vi väntar gärna på den rätta katten och uppfödaren :)

Medarbetare på

Fabolousdolls
0

Hej,

Hoppas du har hittat din Sphynx annars finns det 3 vackra Sphynx kattungar (hanar) till salu!

De finns i skåne med friska testade föräldrar och självklart har de stamtavla.

De kommer från registrerad uppfödare!

Fint temprament och vana vid barn!

Vill du veta mer så hjälper jag dig gärna, dessa kattungar är snart leveransklara!

(Min egen erfarenhet är att hanarnas kattkiss inte är något problem, det gäller att ha den bästa sanden, EVERCLEAN är super!).

Mvh

Stéphanie med ragdolls på S*Fabolousdolls

www.fabolousdolls.se

Kattblogg: http://www.fabolousdolls.se/68034780