Peterbald kattunge!
Jag har en kull som är född den 19 juni med ett gäng härliga fullcoated grabbar och en tjej som blir mer eller mindre naken. Alla är maskade i olika färger och har fantastiska blå ögon! De är mycket sociala och nyfikna och vana med barn. Hanarna är reserverade och honan har jag efter lång tid beslutat mig för att släppa till någon som gärna får vara utställnings och avelsintresserad eller helt enkelt bara vill ha en underbar sällskapskatt! Hon är väldigt fin i typen och har en fantastisk personlighet!
Kattungarna levereras registrerade med stamtavla, fullvaccinerade, veterinärbesiktade, chipmärkta och med full support från uppfödaren när de uppnått minst 12 veckors ålder. From den 11 sep, leverans både söderut och norrut kan ordnas.
Så söt!!!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Väntar kattungar i mitten av september!!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
#1 Tack!
Nu har lilla Zoot'z Arielle hittat ett toppenhem nere i Helsingborg!
Zoots, har du en hemsida? Planerar du några mer kullar? Min dröm är två Peterbaldsyskon men det är inte den lättaste rasen att få tag i… börjar nästan ge upp, kanske får "nöja" mig med två härliga Sphynx :)
#3 Jag har en hemsida www.calistas.se men tyvärr väntar jag inga fler Peterbaldkullar, men Gunilla Brorsson i Lysekil har kullar ibland, jag kan verkligen rekommendera alla som är intresserade av rasen att kontakta henne, hon är supertrevlig och har jättefina katter!