Två kastrerade hanar
Jag har varit intresserad av att utöka familjen med en sphynx. Dessa såg så fina ut, men jag kan tyvärr inte ta två katter. Tänkte att någon annan kanske var intresserad?
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Superfina båda två 
Tyvärr så kan jag inte ha flera katter just nu.
Medarbetare på Sphynx iFokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jaha,men i annonsen står ju att katterna ska bo ihop då ägarna säger att katterna trivs ihop.
Då kan man ju inte köpa dem tillsammans o lura ägarna(att katterna ska få fortsätta bo ihop) för att sedan sära på dem………oschysst isåfall………
#2 Jag tror inte TS menade att man skulle ta varsin utan snarare tipsa någon annan om att det där finns 2 fina grabbar om man vill ha fler än en :)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Vad jag inte kan begripa är: så fort man skaffar barn så åker katterna ut…har sett det många gånger och blir lika ledsen varje gång….ett djur är ju en tillgång för barnen när de blir lite äldre och dessutom ge ett skydd för allergi…………..
Nej, precis "kissan78"! Min tanke var ju naturligtvis inte att köpa katterna och sedan dela på dom. Hur kunde du tro det "dixieQ"? :) Ville bara tipsa andra andra eftersom dom ser fina ut och det verkar vara en seriös annons.
Sedan håller jag med dig också "sammet". Ofta man ser annonser med både hundar och katter som säljs av den anledningen.
Min blogg: www.pysselhyss.com
Medarbetare på scrapbooking.ifokus
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej hej!
Jag var den som tog över dessa kissar. De kom från en jättefin familj som verkligen brydde sig om sina katter, och var väldigt måna om att de skulle hamna på rätt ställe. För oss passade det utmärkt då vi inte har vart intresserade av några kattungar, utan hellre har velat haft vuxna katter utan att vara fodervärdar med allt vad det innebär.
Att saker händer i livet och man känner att man inte har den tiden man skulle önska, tycker inte jag är något konstigt? Att man inte har tiden betyder inte att man plötsligt struntar i sina katter, utan det tycker jag tyder på ett att man verkligen tar ansvar för situationen och försöker lösa den på bästa sätt! Man vet aldrig vart livets krokiga stigar för människan…
Grattis till två fina kissar 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Väntar kattungar i mitten av september!!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)