Söker en vän till Mira.
Jag har en sphynx flicka på 5 år som behöver en kompis, hon är väldigt tillgiven och social. Även snäll mot allt och alla.
Det är så att vi har beslutat oss för att hitta en vän till henne, som sällskap. Hon är lite ensam, och skulle verkligen uppskatta en kompis.
Söker en katt, omplaceringskatt eller bebis, spelar ingen roll. Det är priset som avgör.
För har kollat, och just nu har jag inte ekonomi till att plocka fram 12000-18000 för en katt, tyvärr!
Så det är bara att höra av er. :)
Bifogar även en bild på min lilla pärla.
Hej
Har en cornish rex hona på 3 ½ som jag letar nytt hem till..kankse kan vara nått för er?? hon har tidigare bott med sphynxar men har nu blivit ensam katt vilket hon inte är helt tillfreds med.
Hör av dig om det låter intressant…vi vill ha 3000 för henne…hon har självfallet stamtavla o är vaccinerad, är i dagsläget okastrerad.
Mvh Becca
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej!
Vad fin hon är! Hon påminner väldigt mycket om min första tjej. :)
Jag har en liten sphynxkille som jag söker delfodervärd till när han blir tillräckligt gammal för att flytta hemifrån.. Vart bor du någonstans?
Du hittar foto på killen och hans syskon och föräldrar, samt mina kontaktuppgifter på min hemsida: www.shangrilafelin.com
Vänliga Hälsningar, Elinore