Girlpower! (bebbar säljes)
S*Kattmillas har gjort det igen!
Ännu en kull med mentalitet att skryta om!
5 oemotståndliga skrynklor födda 16/12 2010. Helt sagolika i sättet med maffiga kroppar och enastående färger.
Föräldrarna är bland det coolaste som finns och räds inte för något, dem spinner konstant och älskar att vara med överallt. Båda har härliga grundtyper och har fått många fina vitsord!
Vill du bli ägd av ett energiskt muskelknippe?
Tveka inte, ta kontakt med oss!
Mail: info@kattmillas.se
Hemsida: http://kattmillas.se
Kolla även in bloggen där bilder läggs ut lite nu o då http://kattnytt.kattmillas.se/
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
De är ju helt bedårande …hela bunten!! Är riktigt impad av att du lyckas få så fina kort på dem…Kan tänkta mig att det är på millisekunden innan de börjar hoppa och flyga runt 
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Många kort så lyckas nåt alltid ;) Brukar fota när dem sover, dem vaknar dock direkt efter första bilden sen är det bara att ta en hel bildserie tills ingen ligger kvar ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
En till bild på tjejerna, här tillsammans med deras "nya" mamma som adopterat dem som sina egna!
Det är dem 3 som finns längst till höger i bild som ännu är otingade.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Helt fantastiska =) Jag måste kännslan kommer smygande igen som legat latent ett par månader nu.. :)
#4 Tack! Förstår att suget kommer när man ser bebbar!! Känner jag med varje gång jag kikar på godingar!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
En liten flicka kvar som inte hittat sitt "foreverhome" än. Lilla sötnosen Doois
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Doois som kommer att få heta Dagny i fortsättningen har hittat ett hem hon med som hon ska få flytta till.
Kommer att ha fler sphynxkullar under året så finns intresse är det bara att höra av sig.
Då den här annonsen inte längre är aktuell kommer den att låsas.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se