Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett13-fodervärd-finnes-sökes
Läst 1778 ggr
MickaelaJ
0

Önskar vara fodervärd!!

Hej!

Jag önskar verkligen att vara fodervärd åt en liten nakenfis, sphynxen är verkligen en underbar och vacker varelse :)

Här kommer lite information om mig och min vardag osv så att ni kan få en liten inblick om hur jag bor och lever.

Jag heter Mickaela, 24 år gammal nu i januari, jag bor i centrala Linköping tillsammans med min sambo Mikael, min chihuahua Kingston (som är världens snällaste hund btw) och min dotter Nova som precis blev 10 månader. Jag är mammaledig fram till efter nyår, men jag vill fortfarande vara hemma så länge jag kan med min dotter så därför ska jag och min sambo starta en dagmamma verksamhet här hemma med en eller två barn till utöver min dotter då. På så sätt kan jag få vara hemma med Nova så mycket mer, plus att jag kan låta henne och de andra barnen få växa upp i hemmiljö vilket jag tycker är viktigt.

Vi bor i en stor trea på 94kvm så katten har mycket yta att leka och springa omkring på.

Jag har haft två katter tidigare, en bondkatt Smulan och en ragdoll Sigge, tyvärr så bor de hos min mamma nu då jag och sambon bodde lite för litet när jag hade dem och vi märkte att de inte trivdes i en så liten lägenhet som vi hade då, så för deras bästa så fick de flytta hem till mamma som har ett stort hus och där har de det kanon nu :) jag saknar dem otroligt mycket men de mår som bäst där nu.

Med tanke på att jag kommer vara hemma på heltid så ser jag mig själv som den perfekta fodervärden då jag kan ägna mycket tid till katten och hon/han behöver aldrig vara ensam.

Där har ni lite om mig och min vardag. Verkar de intressant att ha mig som fodervärd så hör jätte jätte gärna av er om ni vill veta mer här eller via min mejl: mickaela.j@gmail.com

Med vänlig hälsning

Mickaela

kissan78
0

Har du kontaktat Maria på Vintermånens? Hon bor i Linköping och brukar söka fodervärdar lite nu o då.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

MickaelaJ
0

Ja hon söker ju nu, har försökt få ta på henne, men det är visst lite svårt :/

dara
0

hur går det för dig?