aktivera katten
någon som har tips på några bra leksaker?
Laserpekare är en riktig hit men kräver ju lite arbete från husse/matte med. Gillar katten godis/mat så kan en aktiveringskula vara bra med, den roar dem sig med själva.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har köpt Kitty Show "Bugs" - en DVD för katter med massa insekter som krälar omkring på skärmen. Låter knasigt men OJ så skoj de har!!! Jaktinstikten på max!! Rekommenderas varmt av kattbeteendeexperten Susanne Hellman Holmström.
Den har jag ofta på då jag är på jobbet åt mina katter, de ÄLSKAR den! Ställer en pall framför tv´n, sedan är det movietime!! haha
http://www.kittyshow.se/ (infogar video från Youtube.. obs inte mina katter)
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
PIPRENSARE måste jag också tillägga!! :D
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
#2 Det var en bra idé! Jag framförde den genast till sambon, men han förbjöd kattassar på tvskärmen:P
#2 Har också den filmen men efter en av katterna repade vår 42" platt-tv så får jag inte köra den mera för husse i huset ;) Det är en riktig storfavvo o har tänkt skaffa mig en vanlig "tjock-tv" nångång som katterna får ha till sin egen. ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Villken underhållning för katter :)
Kanke kan vara en perfekt julklapp till kattvänner och deras fyrbenta
ja vissa katter är kanske mer klösiga än andra… jag har iof en tjocktv fortfarande.. *s* så den står ju emot sånt. Om du har en gammal dataskärm kan man köra det på den ;)
Men de älskar den!!!
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
#7 Tyvärr är det bara bärbar dator o plattskärm på den stationära så dem är lika ömtåliga dem… Men en gammal tjocktv ska införskaffas, allt för kissarna! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se