Naken catt
Jag har haft katter av olika slag men åkt på allergi och astma osv. Men älskar katter och hoppas på att någon skänker en liten naken katt, för jag är emot att köpa liv. jag är sjukskriven för resten av mitt liv så jag kommer att vara hemma ofta. men söker en kattvän för livet :)
Skriv till mig om ni tror att jag kan vara rätt. fredrik.samuelsson@hotmail.com
Jag förstår hur du menar med att inte vilja köpa liv. Men tänk på de omkostnader uppfödaren till katten haft med tex vaccinering, id-märkning, utgifter vid parning osv:) Det är inte gratis att ta avla.
Om du är allergisk och inte tycker att en vacker dyrbar sphynx är värd nåt, så är det väl bättre att ladda hem en bild på en sphynx och ha som skärmsläckare. Den behöver du varken betala för eller nysa av
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
ja naturligt vist betalar jag för sånt ,mer en tanke bara. sen så är det kanske bra att betala så katten får ett vist värde, men rent känslomässigt är jag emot att betala för liv.
En katt är en katt är en katt är en katt… Det är absolut inte säkert att du kan ha en sphynx, speciellt när du har astma.
Så bild är nog det säkraste, billigt och allergivänligt!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Har astma någon gång i månaden men det beror nog på att jag röker. vill verkligen ha en katt, dom katterna jag har haft så har det varit mycke nära relation verkar nästan så att vi förstår varandra :)
när dom ligger på bröstet känner jag energin flödar i bröstet på mig.