Konstig blocket-annons
Hej
Jag håller på att leta sphynx för omplacering eller foder som en galning och som resultat sitter jag rätt ofta på blocket. Häromdagen hittade jag dock något lite konstigt. Det är en annons med en bild på en söt ihoprullad kise på fyra år. Dock inte intressant för mig då den var ganska hårig men jag lade bilden på minnet och kom ihåg den när jag hittade den på google lite senare. Bilden var tydligen upplagd där 2006 och då var katten vuxen vilket tyder klart på att denna katt inte är den som säljs. Tyckte det var mycket underligt, om man nu ska omplacera och inte har en bild så tar man väl inte bara en från nätet? Är det bara jag som tycker att det verkar lite skumt?
mvh
sofie
Har också sett den annonsen och reagerat lite över att jag känner igen just den bilden men inte tänkt så mkt mer på det faktiskt… Det är inte så svårt att hitta någon som kan hjälpa en att ta en bild på ens katt om man nu inte äger en egen kamera.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Nej exakt, och om man nu mot förmodan inte kan ordna en bild kan man väl sätta ut i annonsen att det inte är den katten som säljs?