Fotografering erbjudes
Jag söker nakendjur i alla dess slag till ett projektarbete som jag pluggar med från folkhögskolan i Forsa, Hudiksvall.
Det går i stora drag ut på att fotografera nakendjur i studio. Jag har egen studio och det kan även hända att jag har möjlighet att ta med mig sakerna och åka hem till er.
Jag kan tyvärr inte erbjuda något ekonomiskt bidrag för att jag får fotografera djur men ni kan få bilderna på ert djur som tack.
Målet med detta projekt är att ett antal bilder kommer att ställas ut på museum under våren.
Jag finns i Söderhamns kommun, Hälsingland. Hör gärna av er om ni vill veta mer, några bildreferenser finns på min hemsida.
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Hur långt skulle du kunna tänka dig att åka? Bor strax norr om Örnsköldsvik så det är ju en bra bit men har 3 nakna kissar att fresta med som gärna fotas! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#1 Det jag hade tänkt mig först gällande resväg var kanske grannkommunerna då det är mkt utrustning som ska med. Fast krisar det så får jag nog vidga vyerna ännu mer 
Tack för erbjudandet, lägger det på minnet!
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jag har mailat dej via din hemsida. Bor bara ett par mil från #1. Jag har hennes katts dotter och barnbarn. 
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#3 Ja jag såg det precis! Kanske skulle försöka göra en liten fototräff där uppe då
Har kanske fått tag på en katt här där jag bor som vill bli fotograferad samt en hund några mil härifrån, får se hur det kommer att gå med detta projekt
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Låter kul, hoppas det går bra!
Synd att inte jag har kvar min nakenråta ;)
Medarbetare på Sphynx iFokus