Nytt hem fort!
Hej!
Jag har en bekants kompis som har en sphynx som inte trivs. Den kissar inne osv och verkar stressad (inte hemmastadd) Tyvärr kan jag inte ta hand om den själv då vi bor hos mina föräldrar för tillfället.
Vet att det finns massor av katter i behov av hem, men fick för mig att det kanske ändå är lättare med en renrasig nakenkatt då den verkar jättego och kelig!
Annars är det godnatt för kissen, det är en hane. Väntar på mer uppgifter men finns troligtvis i Göteborg, jag kan eventuelllt hjälpa till och köra den någonstans?
Någon som vet intresse?
Kanske om man har jourhem så kanske det också kan hjälpa, allt för att rädda ett liv. Så fort jag får ett godkännande eller bilder och kontaktperson hör jag av mig, vet bara att klockan tickar för den lilla killen :(
urs då ja skulle gärna hjälpa till, är katten kastrerad? Undrar också om den gillar andra katter.
Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~
S*Winterwind
Okej, STOP!!!!! Jag har alla möjligheter …. Bor på landet, vill GÄRNA ha en sphynx, Gör vad som helst för liten eller stor. Kan bygga vad som……… Snälla ring!!! 0709 - 34 66 83
Vill också säga att jag och min man redan idag har varsin kennel med Engelska staffordshirebullterriers, ( jag har en hund "Boobie", och min man har en hund "Sahara"). Så vi vet vad det innebär att ha djur. Ring - 0709-34 66 83
Det finns ett hem här…….0709-34 66 83
Alfafemale
Okej, glömde att säga….. Är naturligtvis villig att betala, men vad????
Snälla, ge oss en chans…..Vi kan ge detta lilla underverk ett undernart hem med fem djurvana barn dessutom… Snälla ge oss en signal…………
Alfafemale
…PLEASE……..
Du alfafemale - skicka ett PM till "sokka" också om du inte fått kontakt ännu, det skadar aldrig :-).
-- Eternity is a very long time --

Tack för hjälpen allihop! Katten prov-bor hos en kompis till paret, jag känner dom inte privat men har läst att det går bra förrutom att den är sällskapssjuk nattetid! men vi får hålla tummarna, hör av mig igen om läget ändras ! :)
#4 En fråga - är dina hundar kattvana? Kanske bra att veta :)
Jag har en vän som måste omplacera en Sphynx hona "Duffy", kastrerad, 2 år, blåsköldpadda…. kanske kan vara av intresse. Maila mig i så fall carro_a78@hotmail.com
Var i vårat avlånga land bor du?
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se