vuxen sphynx
Jag har i flera års tid haft lite tankar på skaffa en sphynx, jag har haft vanliga huskatter tidigare men denna rasen är helt ny för mig så jag har läst på en hel del för att lära mig mer och jag tror rasen kommer passa mig perfekt!
Iallafall, jag har planer på att skaffa en sphynx så fort jag hittar någon jag tycker om, men är osäker på det här med pris. Jag har inte överdrivet mycket pengar, inte så att jag kan betala 10 000 för en. Jag kan lika gärna tänka mig att skaffa en vuxen katt, och jag har inga avels eller utställningplaner. Katten ska vara till sällskap. Har någon koll på om och ev. vart man kan hitta äldre katter till lite billigare pris? Tänker mig under 7 000 eller runt den summan.
Ingen som jag vet av just nu men du kanske kan tänka dig vara fodervärd…Då behöver du ju oftast inte lägga ut så mycket pengar….
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Hej!
Vi har en, eller ja två sphynxar som vi har tänkt att omplacera. Bägge två är kastrerade och det är en hona och en hane. 4 resp. 3 år gamla. Fullt friska och väldigt mysiga. Du får höra av dig om du är intresserad.
Väl mött Oscar