Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 1350 ggr
fd-sockerknarkare
0

Laserpekare

Godmorgon på er alla.

Katten löper igen…som en liten liten katt kan låta…så i går åkte jag och köpte en laserpekare….Oj vad hon sprang.

Så i natt sov hon nog ganska mycket efter all motion som hon fick!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

Sussi89
0

Ja suck på dom när dom löper, min gör det ofta dessutom! Men på senaste tiden hör ja henne i inte på nätterna när hon ropar, har vant mig vid det. Men stackars min pojkvänn när han sover här XD

kanske också borde skaffa laserpekare, min lille oriental skulle säkert också tycka det va kul  också =)

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

fd-sockerknarkare
0

Ja de blir som tokiga i att följa den röda pricken. Vår katt hoppade upp på väggen och lyckades ta ett skutt även på väggen så hon kom riktigt högt upp!

I går när hon låg och halvskrek och ålade sig tog jag pekaren och hon började följa den direkt (nu är hon i och för sig i slutet av detta löp, tack o lov) :-D

Ja de är ju inte dyra att köpa så de är helt klart bra sak för pengarna!!

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

raggorgeous
0

Mina katter ääälskar laserpekaren! Jag var på kattbeteendeföreläsning härom veckan och hon lovordade också den för att aktivera sin katt..

MEN hon sa att det var viktigt att man helst skulle lysa med den framför katten och längre raka sträckor, som det hade varit i naturen om katten jagat ett bytesdjur på marken.  :)

Bara ett litet tips..

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se