Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett11-katter-kattungar-köpes
Läst 1443 ggr
Crost
0

Önskas köpa sphynxunge

Nu är allting klart tänkt, jag vill köpa mig en Sphynx!
Helst en svart, Chokladagouti (Chokladspotted) eller någon som för övrigt är maskad tex. Brunmaskad med vitt.
Vet att det är många som har kullar just nu men finns det några leveransklara till vecka 9-10?
Jag bor i stockholm och om jag nu har lyckan vid min sida att få köpa en liten skrynkla så vore det ju toppen om hon/han fanns i stockholms trakterna.
Någon som vet/har kull just nu?

Vill ni veta mer om mig eller undrar något, får ni gärna pm:a mig här eller be om min mail, Om det skulle vara så att du har en liten skrynkla att sälja.:)

Mvh Malin

Crost
0

putt:)

BareEssentials
0

Maarit på S*Sunday Best har två katter tillgängliga till sällskap, en svartsköldpadda med vitt och en blåsköldpaddmaskad med vitt om jag inte missminner mig, annons finns på Blocket.

Crost
0

Det går inte direkt bra för mig ska jag säga:(:( Har mejlat varenda en på blocket men ingen svarar. En tjej som skulle höra av sig i förrigår ang. en hona har ej hört av sig idag heller. Suck, var väl typiskt:/ Så nu blir man lite ledsen i ögat.

Salmissra
0

Men gud vad tråkigt! Ibland kan man få vänta ett par dar på svar, många uppfödare får många mail men max 3 dar tycker jag är max att behöva vänta.

Kolla hos Softskins.net , Cindy har en jättesöt hona tillsalu =)

Lycka till!

BareEssentials
0

maarit.karppinen@gmail.com har Maarit iaf, jag vet att hon inte hört av dig och hon har två riktigt fina flickor :)

Crost
0

Jag har faktiskt lyckats tinga en söt liten pojke som jag hämtar den 13:e mars:D Hurra för mig!!! Han är underbar.

BareEssentials
0

Grattis :)

raggorgeous
0

GRATTIS!!! Vad kul - du väntar på nåt underbart!!!

Kattungar planeras under 2012
Kyss

Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se

Crost
0

Tack tack:D Ja, jag är jätte glad och sitter och väntar som en tok!