Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 10-katter-kattungar-till-salu
Läst 4543 ggr
Stars
0

Ung Sphynx hona till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vill du bli ägd av en sphynx? Nu har du chansen! Fin blåsköldpadda med vitt och bra nakenhet, född oktober 2008. Har du ett kärleksfullt hem att erbjuda denna mycket sociala kattflicka är du välkommen att höra av dig för mer information och bilder.

Är vid flytt
* Registrerad i Sverak
* Veterinärbesiktigad
* Vaccinerad
* Avmaskad
* Id-märkt med chip
* Doldafel-försäkrad i Agria

Vid flytten medföljer bl.a transportbur, filt, mat m.m.

www.freewebs.com/blitzcattery

blitzcattery@yahoo.se

Singo-Torpet
0

vilken underbart vaker katt!! =)

Stars
0

Tack, vad glad jag blir! Skrattande Jag tycker naturligtvis att hon är den vackraste av vackra. Cool Hennes namn är S*Blitz' Blue Wild Angel, men vi kallar henne Ebba…

//Marita

Singo-Torpet
0

ska kolla in på din hemsida… ja drömer om en nakenfis som henne men sambon är lite anti just nu han tycker de räker med 3-4katter men ja tycker att 5 vore bäst så kan ja ha en liten nakenfis fröken med :)

Stars
0

Pst! Med lite kvinnlig list går allt! Jag röstar för en nakenfis på Singo-Torpet! Flört

Singo-Torpet
0

jo de är den jag jobbar med nu… =) de går sakta men åt rätt håll iaf, så snart kanske..

han tycker de är mycket pengar som han hellre lägger på huset, han är lite knäpp han ;)

men om ja går med på att köpa ny bil på onsdag så mjuknar han nog lite hihi!!

klart vi måste ha en nakenfis bland våra välpälsade ragdoll´s och maine coon..

har du ställt ut henne någon gång?

Singo-Torpet
0

har du någon mer bild över kroppen och svansen så man ser hur hon är tecknad?

fd-sockerknarkare
0

# 5 om ni köper ny bil? Hehe här hemma har jag sagt att den dag han besämmer sig för att byta bil (jag är aldrig emot ett byte så…) men den dag han bestämmer sig och byter bil då kommer det fytta in en liten naken tjej hit! Så är det bara (hoppas hoppas bara att jag tål henne i så fall!!)

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

Stars
0

Här kommer ytterligare en bild på lilla kattfröken - Håll till godo Glad

Låt gubben få bilen så får du nakisen! Cool Eller?

Singo-Torpet
0

#8 ja de är en mycket bra idé =) får se i morgon då om de blir någon bil..  =) hihi..

Stars
0

Vi har fortfarande inte hittat rätta hemmet för Ebba. Därför lägger vi in en alldeles ny bild för dagen på henne :)

Singo-Torpet
0

ja de vart tyvärr ingen bil :(

men karln är ju borta nu så kanske man ska passa på att utöka familjen tills han kommer hem…

jag tycker hon är jätte fin…

Cornish-rex
0

Jag är ute och letar en nakenfis. Men dom flesta är så dyra! Hur mycket ska du ha för din?

LillaBusan
0

Hejsan ..

jag försökte maila dig här men av ngn anledning går inte mitt mail iväg--Är het ny här på denna sidan men tycker väl inte attd et skall vara så svårt att maila.. skratt testar igen kram malin

Stars
0

"har du ställt ut henne någon gång?"

Jag tar med Ebba till IDP-utställningen i Båstad på lördag den 27 juni… Hoppas ni kommer dit!

Stars
0

Vill berätta att Ebba blev bästa korthårshona 6-10 månader på utställningen i Båstad 27 juni. Vi är förstås jätteglada över det Glad

Singo-Torpet
0

inte förvånad.. hon är jätte fin…

Stars
0

Tack tack Glad

kissan78
0

Hon är verkligen vacker!!! Hade mer än gärna köpt henne om jag hade haft plats. Tyvärr sitter jag med några osålda kissar själv så just nu bor det 9  katter här vilket är för många…

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Stars
0

Ja, jag vet hur det är… Hoppas du snart hittar bra hem till dina! Glad

Singo-Torpet
0

Om ja bara fick hade ja suttit i bilen på G hem till dig :) ja vill så gärna.. men nu klagar sambon på att de är för många hmm de är ju bara 3 här skulle nog vara bäste med 4 tror ja ;)

Stars
0

Hihihi Skrattande

Tycker som du… Jämnt ska det vara, 4 är alldeles lagom njaee eller fler Obestämd

Stars
0

Ebba gillar att bada, som ni ser på fotot här intill. Hon luktar alltid så gott den fräscha lilla damen Glad

Stars
0

Ny bild Glad

Stars
0

Och ytterligare en nytagen bild när Ebba är i lektagen Skrattande

SaraA
0

Hon är helt underbar, hade gjort vad som helst för att få en sån liten fin tös här hemma.. =)

Stars
0

Ja, hon är helt otroligt fin och hon är ännu vackrare i verkligheten Skrattande

Dolleminas
0

Hon ser verkligen snygg ut…Kyss tur attt dottern inte är hemma för hon håller på att tjata om en sådan… Får väl "klandra" #18 för det…Flört 

Hoppas hon snart hittar nya betjänter…Tungan ute

[Inana]
0

Otroligt vacker tjej! Har varit ute efter en sphynx i flera år nu. det är ju självplågeri att gå in här :P

Stars
0

Synd bara att vi inte hittar ngn som är seriöst intressead av att gå vidare med henne inom utställning och avel.

Vi har iaf anmält henne till utställningen i Borås i sepember och det ska bli mycket spännande då hon går upp och tävlar i öppen klass och kan ta sitt första cert Obestämd 

Vi får väl se om domarna fortfarande gillar henne Flört

kissan78
0

Förstår hur trist det måste kännas! Önskar verkligen jag kunde ta emot henne men tyvärr är det ju överfullt här hemma, hon är så vacker!
Hoppas det går bra för henne på utställningen!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

LillaBusan
0

Mmmmmm jag håller fortfarande tummarna på , ja ni vet vad..

Krama Ebba från mig ;-)

Stars
0

LillaBusan; Ebba har fått din kram Flört

och tack Kissan78 Glad Och även till er andra som skrivit fina ord om lilla Ebba! Snart hittar vi nog ett bra hem till henne tror och hoppas jag…

Stars
0

Vi har nu hittat en fodervärd till Ebba så nu kan tråden låsas. Tack till alla som hört av sig! Glad

//Marita

Dolleminas
0

Åh vad skönt att det lösts sig!! Glad Synd bara att det inte blev hit…Flört Klappa henne så gott!!KyssTungan ute

Stars
0

Pga olyckliga omständigheter som ingen råder över så är Ebba åter till till salu…

Så nu Dolleminas har du din chans Tungan uteFlört eller ni andraSkrattande

Dolleminas
0

Jag önskar jag kunde köpa henne, men då skulle definitivt maken få spattTyst… men hon är onekligen vacker!!KyssTungan ute

Stars
0

Dagens bild 1. Tycker hon utvecklas riktigt bra Glad

Stars
0

Dagens bild 2 av Ebba Glad

Stars
0

Och så en nytagen bild till (dock lite oskarp).

Hon är precis så underbar som hon ser ut Flört

Singo-Torpet
0

vart bor du?

hon är helt bedårande vacker :)

Stars
0

Vi bor mellan Borås och Göteborg nära Landvetter flygplats.

Har det blivit ngn ny bil för gubben ännu? Flört

Ev transport kan ordnas till Stockholm nu på lördag…

Singo-Torpet
0

#41 ja de har ju blivit en ny bil :) här om dagen :)

när skulle ni på borås utställningen?

jag mejlar dig…

Stars
0

Boråsutställningen är nästa lördag den 5 september Glad

Stars
0

Ebbas utställningsresultat fr Boråskattens uts Ex 2. De två tävlande var lika fina enl domaren Hans G Lindberg; Ebba med bättre öron den andra med bättre haka. Domaren gick på hakan i detta fall eftersom just hakan är en svaghet i allmänhet hos sphynxen. Han sa att om detta varit en tvådagarsutställning så hade det kanske varit Ebba som tagit certet nästa dag… Så är det, bara en kan vinna!  Glad

Sofiaek
0

Hon är verkligen underbar!

Stars
0

Tack Skrattande Ja, hon är verkligen underbar!

Singo-Torpet
0

hon är så fin:.. tyvärr ligger ja hemma i influensa så hade inte  möjlighet att åka och titta :(

[Stampelina]
0

Finns hon kvar? Vi här hemma hos oss är helt kära i henne…

Stars
0

Jodå, hon finns kvar… Flört

guro
0

hei!  Jeg er fra Norge, på jakt etter sphynx- hun er jo helt nydelig!  HVa skal du ha for henne? 

gurofuhr@yahoo.no

Stars
0

Tack, vad roligt du gillar vår Ebba Glad Vi har nu beslutat att hon stannar i katteriet. Men, vi har planer för både sphynx-  & don sphynx kattungar framöver…

flashie
0

åh vilken osis för mig…jag blev helt kär i denna underbara tös…

Stars
0

Ja, hon är verkligen en riktig drömsphynx med sitt vackra yttre och fina sätt Kyss

I helgen tog hon sitt första CAC på VK-utställningen…

flashie
0

så det är helt omöjligt att få vara fodervärd till denna sötnos, det skulle vara min dröm!!!

[Stampelina]
0

OM det nån gång blir möjligt för henne att flytta så blir det hem till mig, för jag är nämligen DÖKÄR!!!

Stars
0

"OM det nån gång blir möjligt för henne att flytta så blir det hem till mig, för jag är nämligen DÖKÄR!!!"

Skrattande

[Stampelina]
0

Ja, tänk på mig då!Skrattande

flashie
0

Nej nej nej…det är hem till mig!!! JAG ÄR KÄRAST!!! hahaha Tungan ute

Stars
0

Ebba är inte längre till salu, men eftersom tråden ligger kvar så vill jag ändå berätta att hon nu kan titulera sig Champion Skrattande

Ebba tog sitt tredje cert på Alla Hjärtans dag på GRKs utställning.

Ang #44 och hennes haka så denna gång var hakan perfekt! Skrattande

kissan78
0

Grattis till vackra Ebba!!!

Vill du att tråden ska låsas?

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Stars
0

Tack, kissan78 Skrattande

Ja, lås gärna tråden…

Följ oss på bloggen www.freewebs.com/blitzcattery