Godmorgon 7 januari
Morron.
Kyligt - 21.3 grader. Burrrrrr. Men jag måste iväg. Ska på min nya arbetsträningsplats. Ska bli sååå spännande. Jag hoppas på att möta många nya spännande, söta och framför allt många farliga jobbar kompisar. Då menar jag verkligen dödligt farliga. 
Lovar jag ska ta lite bilder och dela med mej av.
Jag hopaps bara jag får igång bilen. Den har ju frusit i hop, för har för svag glykolblandning i bilen. Men det borde funka. Den är på värmare nu i alla fall.
Hoppas ni får en varmare dag.
Bifogar en nästan nytagen bild på Blid.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Morrn morrn hoppas att det går bra på arbetsplatsen…Själv sitter jag och öppnar post för glatta livet på jobbet…här är det -25grader och det är riktigt kallt…vill ha lite värme nu!
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)
Natali det låter som du har fått ett bra ställe att vara på! Själv måste jag komma fram till vart jag ska börja arbetsträna o det ställe som kändes bäst hade inte möjlighet nu att ta emot mig :(
Dagens planer är att mysa o gosa med kissarna inne i värmen och sen ge sig ut på eftermiddagen in till stora staden för ett besök på psyk. Dem har börjat byta ut all min medicin jag haft mot annan så just nu går jag med nästan ingen medicin alls i kroppen o det känns vill jag lova!
Ska försöka ta o fota vår nyaste familjemedlem lite o se om jag kan få till några bilder så jag kan visa upp henne här sen.
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se