Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett08-utställningar
Läst 1829 ggr
BareEssentials
1

Cameleon och Alexey

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tänkte jag skulle dela med mig av lite bilder från Cameleons senaste utställning där vi fick turen att ha Alexey Shchukin som domare på lördagen (ok jag kanske sa att vi inte tänkte komma om vi inte fick honom men det hör väl inte till saken ;) )

Cameleon fick sin ex1 och tog BIVen för ungdjur/juniorer men blev tillsagd att hon var för tjock för att bli NOM men vi är väldigt glada iaf, när domaren säger att det enda han vill ändra på är att hennes vikt annars hade hon varit perfekt får man väl vara nöjd :)

BareEssentials
0

.

BareEssentials
0

.

BareEssentials
0

.

BareEssentials
0

.

Stars
0

Grattis! Glad

Salmissra
0

Så himla fin! :) Är det den som möter min Luna nu i helgen? (som vi kom fram till i en annan tråd?)

Jag har ju motsatt problem.. Min har växt massa på längden men inte på bredden tyvärr :P

LykkeLii
0

Grattis! Hon är verkligen en vacker pingla Glad

Den vågade och eleganta clownen - Cornish rex

Följ med vår vardag med Cornish rex, blogg.ilfirins.se

kissan78
0

Hon är verkligen en riktig goding!!!! Kyss

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

BareEssentials
0

Tack alla :)

#6 ja det är Cameleon jag har med mig i helgen

Dolleminas
0

Hon är verkligen både söt och trevlig!!!Kyss Skulle du inte vilja ha kvar henne, så vet jag ett ställe…OskyldigGlad

Kul med så bra utställningsresultat!!

BareEssentials
0

#10 Tack! Det var kul att träffas även om det bara var kort :)

Jodå jag är nöjd men visst kan det kännas lite bittert att hon vann flera BIS och sedan blev för tjock för det men jag sätter ingen kattunge på diet

Salmissra
0

Grattis till din otroligt söta lilla tjej.. Hon är superfin verkligen!

(du stog ju hos min crx dommare, inte sant? "Whoops" min lilla blunder där på morgonen.. Skyller på att jag inte förstog något utav hennes danska.HEHE  Nu har jag ju ändå ställt ett par gånger men den lilla detaljen har jag inte lyckats snappa upp….haha, kände hur röd jag blev i fejjan!)

BareEssentials
0

#12 Tack och tack för helgen, det var trevligt att träffas :)

Sånt som sker, man kan inte hålla reda på allt :)