Sälj in rasen
Ja, som ny Medarbetare, och har relativt nyss stiftat första bekantskapen med Spynxar så vill jag jättegärna lära mig mer, så berätta allt som bara går att berätta.
Och, det blir ju ett utmärkt tillfälle att träna på att göra reklam för era små. 
// David
Ett hem utan katt är bara ett hus...
ja det sägs ju att dessa kissar känns som sämsksinnsklädda varmvattensflaskor. De ser urmysiga ut…..
The Owls are not what they seem
de ska va gôtt å leva, annars kan de kvitta.....
Kan ju säga att sphynxar är värme, närhet och kärlek!! Dem är bus, mys och gos! Helt underbara!!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Vill man få ett gott skratt varje dag, vilket man vill…så köp en Sphynx. Du kan inte ångra det.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Alltså helt ärligt är jag tokkär i min lilla nakenfisa! Hon är sååå fantastiskt snäll, mjuk till sättet, kärleksfull och verkligen underbart kelen!! Hon charmar alla hon träffar och pysslar om både hunden, mig och de andra katterna här hemma. Sover med mig varje natt, tätt intill. Verkligen fantastiskt social!!
Jag är såld för all tid och evighet!!! Vilken goselisa!! 
Kattungar planeras under 2012
Caroline Arvidsson
Diplomerad Uppfödare
S*RagGorgeous Ragdolls, Stockholm
Hemsida: www.raggorgeous.se
När jag talar om för vänner hur många katter jag har, så glömmer jag alltid Hedda nakenfisen….förstog inte varför först, men nu förstår jag….Hon är ingen katt, någon måste lurat mig. Hon är en människa - clown
.
AC
**Vi har kattungar. Det är lycka!!
Lev. klara till augusti 2011
S*FunHouse´s
AnnaCarin Hammarstedt
Kan inte göra det ännu då jag inte har något…men den 19e december åker vi ner till Stockholm och hämtar hem en liten nakentjej :-D Så jag återkommer senare :-D
¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
Http://northnaked.com
Vi väntar kattungar (mitten av september!)