Nybliven medlem söker Sphynx hona.
Hejsan!
Kul att jag hittade hit! Jag är en glad värmländska som hoppas på att få råd att köpa en fin Sphynx hona. Kom gärna med förslag! Omplacering, fodervärd, alla förslag är av intresse! Drömmen vore att få föda upp en kull kattungar så småningom och gärna också delta i utställningar. Hör av er alla Sphynx vänner!

Tyvärr har jag ingen Sphynx så jag kan inte ge dig dina råd som du efterlyser, men jag önskar dig lycka till och om du sökt en Cornish Rex (eftersom det är den ras jag föder upp även om jag är nyfiken och gillar Sphynx, därför är jag här) med samma frågor hade jag gett dig tipset att få kontakt med en bra uppfödare och bli fodervärd till denne för att få möjlighet att vara delaktig i en eller två kullar innan det är dags att börja egen uppfödning. Då hinner du också bli mer bekant med rasen, standard, temperament och allt som kan vara till hjälp för att få en bra strat.
Än en gång, lycka till!!
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.
Hej.
Min sphynxhona är dräktig med hennes första kull som förväntas till mitten av september. Om du är intresserad att ev boka upp dig på en hona (om det blir någon)så är du välkommen att höra av dig till mig via mejl, berätta gärna lite om dig själv och du ska självklart få mer information.
MVH Zandra