SW sponsring / reklam
Nästa Scandinavian Winner Show kommer att hållas av Östkatten i Nyköping den 19-20 september 2009!
Detta är ett ypperligt tillfälle för dig att marknadsföra dig själv, vare sig det gäller ditt katteri, ditt företag osv.
Skänk priser till SW, litet som stort. Allt är välkommet!
Det behöver inte nödvändigtvis vara kattrelaterade artiklar.
Man behöver inte skänka till alla vinnande katter. Du väljer själv vilken kategori och klass som ska få priset. Bara se till att märka upp det.
Exempel: Du har något som du vill skänka som pris till Best In Show Kastrat hane i Kategori II.
Som tack för sponsringen får du din banner på SW-sidan länkad till din hemsida. Väljer du att sponsra mycket finns också möjlighet till annons i katalog.
För mer information kontakta Kajsa Höök som är ansvarig för Östkattens prisrum: shahis@comhem.se
Visst har du något du kan sponsra med?!
Yataz
Oj så himla sent ni är ute med att annonsera efter sponsorer..
Jag har hållt på med sånt här under frlera år då vi hade Hästens Dag o andra saker o då var vi ute ett år i förväg..
Kanske ngt att seriöst tänka över inför ästa stora utställning.. Kram
#1 Hehe, vi har varit ute i väldigt god tid och redan fått mycket sponsorer.
Men man kan ju aldrig få för mycket och jag tänkte att det inte skulle skada att lägga ut lite notiser ifall fler vill sponsra.
Jag själv är inte sponsor-ansvarig. Jag ville enbart hjälpa till att lägga ut denna notis.
Här ser ni våra sponsorer hittills:
http://ostkatten.com/sw/sponsorer.html
Martina 
Yataz
Aaaah på så sätt.. ja jag tyckte väl att det var alldeles för sent *ler*
O inför nästa gång kan ni ju skriva här tidigare så folk få rchansen att tänka, fnula o komma på ngt dem vill sponsra med.. *ler*
Lycka till med allt.. Kram Malin