Ung Sphynx hane till salu
Sphynxkille född nov-08, som är mycket kärleksfull och samtidigt full av bus, letar nu efter en lika kärleksfull matte/husse som kan ta hand om honom på bästa sätt. Välkommen att höra av dig för mer information och bilder.
Är vid flytt
* Registrerad i Sverak
* Veterinärbesiktigad
* Vaccinerad
* Avmaskad
* Id-märkt med chip
* Doldafel-försäkrad i Agria
Vid flytten medföljer bl.a transportbur, mat, filt m.m.

han var också fin men ja gilla din "ebba" bättre =)

Äsch har försökt maila dig här via din sida men ser ej at det komer fram…. Kan du maila mig här så jag bara kan svara o se om det går enklare?
kram malin

Hej!
Nu har jag iaf fått ditt mail och även hunnit svara! Titta i din meddelande-inkorg 
Kram Marita

Vi har nu kastrerat Big in Japan och vi har fortfarande inte hittat det rätta hemmet för honom. Han har ju lagt sig till med en del (o)vanor nu när han bott kvar hos oss så pass länge. Vi vill inte att förändringen skall bli alltför drastisk för honom när han flyttar. Han behöver mycket kärlek och sällskap, inte vara ensam hela dagarna. Han behöver stora ytor att röra sig på, möjlighet att komma ut när vädret tillåter och förstås under uppsikt i inhägnad trädgård el balkong. Gärna och helst få dela livet med katt- eller hundkompis.
Kärleken till denna underbara lilla kisse är viktigare än priset!
Åhhhhh hade jag haft pengar så hade jag hämtat sötnosen direkt.
Är så ledsen efter att ha haft hoppet uppe o så ser jag en sån här underbar kille…. *snyft*
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

Tiden kommer ska du se när det är dags att hämta just din nakis!
Jag hoppas och tror att vi funnit det rätta hemmet nu till "Strimman" 
Ja jag hoppas det.
Åh så härligt. grattis lilla strimman <3
Mvh
Marika "Ioma"
Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se

I kväll har vår älskade lilla kille flyttat till sitt nya hem! Vi önskar att det går bra och att han kommer trivas!
Och han har fått både en katt- och en hundkompis… Vi håller tummarna!

Då låser jag tråden och hoppas att allt går bra. Lycka till.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.