Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett02-allmänt-om-sphynx
Läst 1380 ggr
fd-sockerknarkare
1

Sundsvall med omnejd?

Jag älskar katter och har fastnat för just sphynx fast jag aldrig har sett en annat än på bild. Tyärr är jag väldigt allergisk mot katt/hund.

Så jag undrar om det finns någon uppfödare/kattägare i sundsvall med omnejd som har lust att få besök utav mig för att testa. Jag kommer även vara i Umeå i sommar så det fungerar också….

Jag har sökt i just Sundsvall men inte hittat någon….

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨

Http://northnaked.com

Vi väntar kattungar (mitten av september!)

Natali
0

Jag bor ju i Umeå. Men har andra katter också. Däremot om det är fint går det ju att sitta med katterna på balkongen.

Du får gärna höra av dej.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

fd-sockerknarkare
0

Tackar…ja sitta och snusa på en katt på balkongen fungerar ju…:-)

Om jag inte får tag på någon här i trakten så hör jag av mig i sommar när vi skall vara där uppe!

kissan78
0

6-7 juni är det kattutställning i Njurunda och jag kommer dit med min ena sphynx. Om du har möjlighet att ta dig till campingen vi tänkt bo på fredag el lördag kväll så kan du få mysa med min kille. Annars bor jag i ett litet samhälle som ligger 8 mil söder om Umeå men har cornish rexar också här hemma.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

fd-sockerknarkare
0

Jag skriver upp det datumet så kan jag säkert komma förbi. Jätte snällt att jag kan få komma på kvällen till er för det går inte för mig att gå in på utställningen.

Jag sparar ditt namn så kontaktar jag dig närmare utställningen!

kissan78
0

Bara du hör av dig lite närmare så kan du få mitt mobilnummer då.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

kissan78
0

#4 Nu e det snart dags för utställningen så om du ff har lust o tid att komma till Fläsians camping nåt så finns jag där fredag o lördag kväll. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

fd-sockerknarkare
0

Oj är det redan ;-) Jag skall göra mitt bästa. Tvärr har jag en låsning i höften som skall behandlas i morgon. Fixar inte den sig så kommer jag inte kunna gå men flyter allt på så kommer jag som en blixt :-)

Hur hittar jag dig på campingen? Jag vill inte komma och störa så är det någon tid som är bättre för dig?

kissan78
0

oj det lät inte så trevligt! hoppas att du får ordning på höften! skickar ett pm med mitt mobilnummer så kan du ringa el sms:a om du vill. kommer nog vara på campingen runt 17 imorgon iaf o sen lördagkväll efter 18-19 tiden. Gissar att jag är trevligare imorgon för brukar bli rätt slut på efter en dag på utställning

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

fd-sockerknarkare
0

Jag blev moster igår Yippi!! Så jag har precis snusat på en liten bäbis och kommer troligen snusa lite mer i dag. Jag funderar starkt att gå på utställning så vi kanske syns rent av på dagen. Tyvärr går det inte att gå så där super bra i dag så jag orkar inte (låter hemst slött men jag har ont…klag klag). Annars hör jag av mig via telefon!!

Lycka till i morgon!!