God morgon 3/6
Ännu en dag… ska snart skjutsa iväg skolbarnen, och sen blir det lite städning antar jag… haft/har problem med ena axeln fn och ska till sjukgymnasten imorgon, vet inte vad jag gjort men allt tyder på en inflammation vid axelleden…
Maken har lyckats få ett sommarjobb i ca 10 veckr att börja med, det kan bli förlängt och det känns skönt
, det är dock en anna typ av bransch kan man säga än vad han gjorde innan… (han jobbade inom fiskbranschen i 16 år… nu blir det på Systemet…)
Hur som helst så hoppas jag alla får samma fina sol som här!!!

Godmorgon.
Jag måste iväg till apoteket, då kattungarna är dåliga i magen. De fick lite mjau och köttfärs, för jag tänkte de skulle få lite mera hull. Det slog ut magen i stället. Så ska prova diar sanyl och se om det blir bättre på två dagar. De är i alla fall inte påverkade av det.
Sen ska jag städa. Får besök i eftermiddag, då ska jag hålla assistentkurs för en som inte kunde komma när vi hade kursen.
Blåsigt och mulet. Men skönt det också.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

God dag blir det nästan nu :)
här är det också blåsigt och mulet men bättre än regnt som öste igår, men i för går gud va varmt och skönt det var riktig sommar värme=)
ja ska ta en promenad med hunden nu, sen ska ta ta in min hane från "parningsrummet" och duscha honom så han luktar gott igen, de kan man inte påstå att han gör nu..
sen blir det till att städa här hemma innan ja ska börja jobba..
ha en bra dag!!