Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 12-katttillbehör-köpes-säljes
Läst 1551 ggr
Monarchy
0

Försäljning av specialdesignade Klösmöbler!

Hejsan kattälskare!

Jag och en eller flera klasskompisar ska starta UF, ung företagsamhet, ja vi ska starta ett företag genom skolan i alla fall.
och vi ska tillverka klösträd i alla dess former efter vad vi får tag i för material.

Klösmöblerna kommer att tillverkas av oss hemma efter vad köparen vill ha, Storlekar,färger,material, allt kommer kunna special designas av er som vill köpa så ni får precis vad ni vill ha.

Och det roliga är att vi tjänar pengar som är bliviande fattiga studenter men det som är annu roligare är som sagt att ni får precis det perfekta klösmöbeln ni vill ha TILL ett bättre pris än i affärn!

Vi kommer vara på UF mässa i örnsköldsvik runt Jul och kanske även i mässan i Sundsvall i februari!

Vad säger ni om det?!

någon intresserad?

Dolleminas
0

Oj det måste jag kika på!!  Kom bara ihåg att påminaa mig antingen via pm eller mail…Helt klart en toppenidé!!

Tycker det är kul att studenterna i vår kommun har möjligheter med UF vet inte hur det är i andra kommuner…

Monarchy
0

PerfektSkrattande jajjemen! det ska jag göra!

aa absolut klockrent, man kan starta UF utan att gå genom skolan också, vet inte hur det är i andra kommuner :) glad att det finns här iaf!

kissan78
0

Det är en så bra ide ni har! Tycker ju fortfarande att ni ska ordna en liten hemsida, ni behöver inte ha någon avancerad, men bara till exempel lägga in bilder på träd ni tillverkat. Det är ju kattutställning til våren i Örnsköldsvik så då borde ni ha gjort några mindre modeller som ni kan sälja där på plats!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Monarchy
0

Aa vi kanske drar upp en hemsida efter vi kommit igång med produktionenGlad det tror jag blir jättebra!

Jajjemen! om inte så tillverkar jag lite egna och tar dit och säljer, bara att bygga och göra andra glada är liksom nästan värt det av bara det

kissan78
0

Du är för underbart gullig du!!! Kyss

Skulle nog vilja ha ett specialdesignat träd här hemma. Får fundera lite. Många hängmattor ska det vara i alla fall!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

BareEssentials
0

Vill helt klart ha ett, trött på att aldrig hitta det jag vill ha. Frågan är ju bara vad man vill ha…har ni tips på material och hur det kan se ut och så eller?

Monarchy
0

#5  Ja bara du säger vad du vill ha så kan vi nog försöka designa tillsammans fram ett drömträd!

#6 Perfekt!   Ja, vi kommer att inhandla  "standard" matrial förhoppningsvis nu i veckan.  Sen kan ni alltid välja någon annan typ som ni gillar bättre om ni skulle känna för det!

vi kommer lägga upp bilder på våran hemsida / blogg på våra byggen OCH andras byggen vi fått idér ifrån.

Smarta lösningar och förbättringar från affärernas klösträd kommer vi att göra!

http://ovikdesign.blogspot.com/

kan skicka några länkar till dig om du vill.

kissan78
0

Vad glad jag blir att ni fixat en sida där ni kommer lägga ut bilder!

Tror att många liggplatser är en bra början iaf. Vi får nog ta en diskussion Monarchy om vad som skulle passa bäst här hemma till mina vildingar. ;)

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#8 Hmm det där med hängmattorr lät bra (finns det plats för matte med…Flört) det finns det inte så många träd med…

#0 Du kanske skulle gjort hembesök här och hjälpa mig med idéer, maken min säger bara jaja så fort jag nämner nåt…

BareEssentials
0

Ser fram emot att få lite inspiration. Hängmattor vill jag inte ha för det gillar inte mina men dock sådana påsar som de kan sova i älskar de, och kryp in med tak, snyggt gjort och i svart är väl det jag kommit på hittills.

Monarchy
0

#8  jajjemen!
Okej det blir nog inga problem detGlad
#9 hehe ja det är inte en omöjlighet! det ska nog fixa sig på ett eller annat sätt
#10 Vi bygger det ni/dina katter tycker om såTungan ute
Sånna påsar du pratar om kommer jag inte på direkt i huvudet vad det är för någonting mendet ska nog gå och fixa.

här är några länkar där ni kan titta och se om ni gillar något!
På första länken är det jag som skrivit inlägget så ifrån de svar jag fått kan ni få ideér!

http://www.kattforum.se/viewtopic.php?f=1&t=156462

Här ska det nog finnas lite inspiration också.
http://www.kattforum.se/viewtopic.php?f=1&t=105162&st=0&sk=t&sd=a&sid=612fa97f6d26c3244d38ef06bc0333fc

Det var allt jag kunde ta fram just nu!

SagaLina
0

Oj det låter definitivt som något! Hmm ska fundera på vad man skulle tänkas vilja ha för något!

Monarchy
0

#12   Vad braTungan ute Gör det absolut!

Sen får vi som sagt se vad vi kan få tag i för material billigt, sen får vi köpa separat om ni vill ha något speciellt!

Vi ska nog kunna fixa det hur som helst tror jag!

kissan78
0

#9 Japp matte vill också ha en alldeles egen hängmatta Flört

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Monarchy
0

;)

Singo-Torpet
0

Hur går det?

Monarchy
0

hehe,vi gjorde en prototyp sen blev det inge mer tyvär:/    resten av gruppen ville inte lägga ner nå mycket tid på det,  men vem vet jag kanske gör någon, några klösträd själv under sommarn/höst. om jag inte får sommarjobb etc. (tidsfördriv)