Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett: 02-allmänt-om-sphynx
Läst 1565 ggr
Kattjazz
0

Köpa fler katter samtidigt? Uppfödare.

Jag kommer så småningom skaffa sphynx men vill inte gärna ha en ensam kisse. Eftersom jag inte har någon katt nu så vill jag köpa två små samtidigt och tänkte höra hur ni som föder upp brukar göra. Tänker på pris osv. Ger ni lite "rabatt" om man vill ta två ur samma kull tillexempel, och brukar ni sälja två kattungar ur samma kull till en person eller har ni ofta kö på kullarna så det blir svårt? Skulle vara bra att höra hur ni här brukar göra, vill veta när jag borde börja spara pengar till kattköp.

Glad

//Katt

sajtvärd på Devon rex ifokus

kissan78
0

Jag sänker priset om någon vill köpa två katter samtidigt, som nu har jag två rätt täta kullar (cornish) och ville någon ha tex en ur varje så hade dem fått rabatterat pris även om det inte är samma kull. Tycker bara det är roligt om någon skulle vilja ha två på en gång. Planerar mikn första sphynxkull och har inte någon direkt kö på dem kattungarna.

Lycka till i ditt införskaffande av två sötnosar!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

BareEssentials
0

Vi ger rabatt när man köper två katter samtidigt eller om man köper katt nr 2 senare så får man rabatt på den.
Köerna hos oss varierar, just nu har jag så många på kö till sphynx att jag skulle kunna para varenda hona och sälja medan det förra året bara var uppfödare som var intresserade av katt.

Vi föder upp alla tre godkända nakenraserna och intresset varierar också stort mellan raserna, peterbald som få känner till har vi ingen större kö på medan don sphynx växer fort i popularitet :)

zeldtrix
0

Vi ger rabatt både när man köper två samtidigt och om man köper en till bebis av oss senare. För oss är det viktigaste att kattungen frås oss har det bra och eftersom de trivs bäst med en kompis gör vi allt för att underlätta för nya husse eller matte att skaffa en till.

Lycka till och hoppas att du finner dina drömkatter!