Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 1065 ggr
Dolleminas
0

Godmorgon 9/4!!

Jaha då har det blivit en ny dag… regnet öser ner ute och jag är på väg till jobbet…

Idag är det ju dags att fara till blåkulla så jag hoppas jag inte behöver resa utan får fira födelsedagen min med familjen…

Ha en bra dag alla!!!

kissan78
0

#0 Grattis vännen!! Försökte ringa dig tidigare idag men gissar att du jobbar på som vanligt! ;) Hoppas du får en trevlig kväll!

Här e det väl som vanligt, ruskig värk då jag var på en typ av behandling i tisdags som ska rätta till kroppen med att korrigera kroppens "svängningar". Sist jag var där var hon o grejeade m psyket o magen vilket resulterade i en vecka med fruktansvärda magkrämper. I tisdags var det ryggens tur o det känns som. Domnar av i armarna mer än vanligt o huvudet spränger. Känns som jag har nåt åt hjärtat men vet att det är pga behandlingen jag har ännu ondare än jag brukar ha. Ont ska med ont fördrivas är ju ett gammalt talesätt ;)

Nu är småbebbarna 11 veckor så nästa helg börjar dem trilla ut från hemmet. Det är som alltid delade känslor, kommer sakna deras små personligheter men det ska bli skönt att få minska ner på antalet små marodörer här hemma ;)

Ha det så gott alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se