Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett01-allmänt-kattsnack
Läst 1173 ggr
IaMiaMaria
2009-03-02 22:03
0

handlat

Idag har jag varit och shoppat kattlåda, och klödträd till katten som kommer om några veckor =)

Åh vad jag längtar.

//Maria

Everything will be okay in the end, if it´s not okay it´s not the end.

RacerDonnans
2009-03-03 15:42
0

Visst är det härligt!! Då är allt klart och "bara" den ovanligt långa väntan är kvar. Ibland går några veckor så snabbt och ibland så långsamt.
Ser fram emot din rapport när raringen anlänt (tja varför inte rapportera om din väntan också förstås).

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

IaMiaMaria
2009-03-13 16:36
0

Nu drar det ihop sig, bara en vecka kvar tills jag åker till Umeå =)

Idag har jag varit på djur affären och handlat mat, hade kuppong på den mat han brukar äta royal canin light, så det blev 75 kr billigare =) toppen det, för den maten var inte billig! eller det var iof 4 kg jag köpte, så jag ska väl inte säga att det var dyrt heller.

Jag har också köpt matskålar, hade tänkt köpa fina i porslin men de översteg min nuvarande budget så det fick bli plast skålar, de fåpr duga så länge så blir det bättre sen.

och så några leksaker så klart.

//Maria

IaMiaMaria
2009-03-18 20:12
0

Försäkringen skaffad. Agria plus + livförsäkring, och det om något lär hålla katten frisk =)

//Maria

IaMiaMaria
2009-03-23 08:36
0

Nu är katten hemma och trotts provnosning så visade det sig efter halva dagen att min sambo inte tål honom, så nu får man hitta på något snabbt innan katten gjort sig hemma stadd. Tråkigt.

//Maria

kissan78
2009-03-23 17:56
0

Beklagar verkligen! Måste dock säga att jag är allergisk och känner av alla nya katter som kommer hit, men väntar jag någon vecka så blir kroppen van och det funkar bra. Tror att alla allergiker känner av katter men det är mer eller mindre.

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

IaMiaMaria
2009-03-23 19:02
0

ja så kan det vara, vi avvaktar och ser hur det går.

//Maria

IaMiaMaria
2009-03-24 17:39
0

Nu har det visat sig att han får utsal utav katten då han klappar den och om han blir riven utav katten så blir han jätte röd =(

Det blir till att hitta ett nytt hem, bäst att göra det så snabbt som möjligt innan katten vant sig.

//Maria

svea1
2009-03-26 15:53
0

Oj, vad tråkigt att det inte funkar. Här är det likadant som Kissan 78 säger. Jag känner av en ny katt den första tiden men vänjer mig efter ett tag. Jag är visserligen väldigt måttligt allergisk och behöver mycket sällan använda någon medicin.