Gomorron 16/3!!
Har varit här inee lite sporadiskt några dagar/nätter… har jobbat ganska intensivt och värre blir det, har just nu 50% tjänst som per.assistent, det kommer att höjas till ~64%, men under tiden schemat utformas helt så blir det "tvättstugeschema" på detta har jag/kommer jag jobba ^30 % som avbytare, där det finns luckor i mitt ord. schema… hängde ni med? (känner mig mest som en tim.vik överallt just nu…
)
Hur som helst så önskar jag alla en bra dag!!!

Jag hoppas att du inte arbetar för mycket, och har tid att sätta dej ner o återhämta dej mellan varven.
Jag har just matat små bäbisarna. De driker nästan alla ur fat nu. Även om det är med lite hjälp. De går upp ok i vikt. I går var en stilla, men fick i henne ordentligt med ersättning så tror hon kommer i gång idag.
I går var jag och red. Ska bli medryttare på en islandshäst. Ska bli så roligt. Äntligen får jag något jag kan se fram emot, förutom katterna då.
I går började jag även måla min två akvareller jag gjort upp på två av katterna. Jag tror det kan bli ´toppen bra. Roligt att göra något.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.