Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 693 ggr
Natali
0

Godmorgon 11 mars

Morron.

Inte en vörst vidare bra dag. Men måste ju leva endå. Kattungarna mår bra och deras öron har rest på sig. De ser ut som små fladdermöss.

Jag bara älskar att stå o prata med dem. De svarar ju.

Tyvärr så kommer det inte bli så som jag tänkt mej med kattungarna ur avelssynpunkt. Detta då deras farfar fick en hcm diagnos i förrgår. Komemr endå att behålla en hona, antingen här hemma eller på halvfoder. Det finns ju endå en relativt god chans att de inte har fått hcm. Även om jag ju måste vänta och se hur det har nedärvts.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

#0 Måste ju verkligen komma o kika på dem små snart! Tack för en trevlig stund igårkväll på telefon! ;)
Vet ju verkligen hur trist det är med hcm i släkten till sina små! Håller tummarna att dem ska få vara friska hela sitt liv!

Idag är jag något piggare än vanligt, har börjat en behandling där jag får lite extra seratonin bla och var på en sån igår em. Sist jag var iväg höll det i sig i nästan en vecka så jag hoppas jag får gå runt o tralla lika länge, om inte längre, den här gången! Känns lite märkligt att man kan va glad fastän det känns som en buss kört några vändor fram o tillbaka över en. Men det är en känsla jag gärna vänjer mig vid, täänk att få vara glad o uppåt fastän kroppen inte är det!

Har varit iväg och veterinärbesiktat och chipmärkt ena killen i första kullen som har flyttat. Tog med min Absint som ska bli kvar här hemma så han fick sig ett litet chip med. Veterinären blev förvånad över att han inte sa ett ljud el försökte röra sig alls! Min duktiga kille!! Brorsan berättade vad han tyckte högt o tydligt. ;)

Ska ta o vila en stund nu, magen är inte riktigt som den ska och jag mår illa…

Ha det så gott ni kan!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se