Liten har blivit stor!
Var för några helger sen och hälsade på min kissa Fjant! Hon har blivit så stor min lilla bebis!! Tog några fotona då på henne och har äntligen lyckats ladda över dem från kameran…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hon är verkligen stora damen nu!
Måste se till att skynda på lite i planerna kring hennes parning, har en hane jag är intresserad av att låna men än är inget klart. "Råkar" någon ha ett bra förslag på en ev annan dejt så tas det emot ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

WOW. Gu va stor hon har blivit. Hon är verkligen stora damen ju!
Jag måste ju få åka och hälsa på henne nån gång.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#2 Ja jag slogs lite av häpnad då jag inte sett henne sen hon blev en dam! För mig har jag alltid haft bilden av en liten kattunge som struttar runt!
Du för absolut fara o hälsa på henne, det har nog inte alls J (fodervärden) något emot! Bara säg till så kan du få hennes nummer om du vill ringa o bestämma tid för att hälsa på lill-syrran. Ta gärna med kameran då ;) För av alla bilder jag tog var det bara dem två som blev någorlunda…
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Mycket maffigt nosparti :)
Hon är jättefin!! Härligt!!

Fick äran att pussa lite på Fjant häromdagen, och till er som inte träffat henne live så kan jag skvallra om att hon är ÄNNU BÄTTRE i verkligeheten! En riktig skönhet och på den lilla stund min sambo fick träffa henne så vände han från att tycka att Sphynxar är otäckt fula till att de är rätt häftiga. (Längre än så vågar han inte sträcka sig då han är livrädd för att jag ska hämta hem en Sphynxa igår ;-)
Lycka till med parningsplanerna när det gäller Fjant!!!

Fin tjej!