Morron 27 feb.
Morron.
Ska ta o sätta mej o äta frukost. Har försökt hitta flygbiljett ner till borås. Jag skall nämligen åka till Sveraks årsmöte. Ska bli väldigt roligt.
Kattungarna mår bra. En har helt öppnat ögonen. Därför är webbkamerna avständ tills jag kan hitta en bra ljuskälla.
Ha en trevlig dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Hej!
Vad kul. Jag har inte riktig bestämt mig än om jag skall åka. Om jag inte åker kan du hämta Evitas pris åt mig då?
Skulle ju såklart varit roligast att få hämta det själv, men vi har årsmöte med Lärarförbundet på fredagen.
#0 Skulle ju vara kul att träffa dig där också………..Får fundera några gånger till.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#1 Klart jag kan. Ännu trevligare m jag får träffa dej förstås. =)
Hallå!
Idag har jag varit med en god vän och passat hennes dotter när hon scannade sina 2 katter hos Lennart Nilsfors. Båda var ua, trevligt, trevligt.
Igår blev min älskade lilla Fjant scannad, även hon var ua. Så nu närmare det sig parningsdags för henne, ska bara invänta provsvaren som togs tidigare i veckan.
Blir nog en lugn helg, el lugn o lugn, så lugn den kan bli när m an har 13 vildar i huset som river runt! ;)
Ha det gott!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#3 Grattis till Fjants friscanning. Det var roligt att höra! Det ska bli så spännande o se hennes kull.
#3 Grattis till friscanningen :) alltid nervöst, vad har du balt för blivande fästman?
#4 Tack!! Jo jag hoppas det blir en kull snaaart ;)
#5 Tackar! Jo satt som på nålar för fodervärden var iväg själv o scannade. Har inte spikat hane än… Så fort det blir klart med någon kommer jag nog inte kunna hålla mig från att skvallra ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
#6 ah du har det roliga kvar att hitta rätt hane :) Inte lust att para med en chokladbärande hane och baka en chokladpadda till mig? ;)