Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 900 ggr
EvaG
0

Lördag 14/2-09

God morgon.

Tänk nu har halva februari gatt. Redan har 2009 blivit en och en halv manad gammal. Tiden gar fort och man blir äldre och äldre. Tänk man blir äldre och äldre, men blir man klokare för det… Jo kanske när man är yngre, men inte när man börjar bli vuxen. Da kan man allt och det är det man lärde sej när man var yngre av misstagen man gjorde och av föräldrar bland annat. Sa du som är yngre ta in allt du lär dej. Du har nytta av det när du blir äldre.

Ha nu en riktigt bra lördag, säjer Eva och ska lägga sej och sova med det lilla hon har i huvudet.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Natali
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Godmorgon

Jag fick stava om godmorgon fem gånger innan det blev rätt. Säger väl något om denna morgon. Jag har klivit upp före maken, har gjort i ordning frukostbrickan så jag tänkte att jag och sonen skall äta frukost framför tvn. Tänkte sätta på nån skön film. Kaffet och chokladbollarna står redo sen.

Gnistrande vitt och blått ute. Mera bilder kanske? Bifogar en vinterbild från promenaden i går.

#0 Du är alleles för filosofisk för mej denna morgon. Tungan ute

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

RacerDonnans
0

En trevlig alla hjärtans dag på er!

www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

Natali
0

#2 Tack det samma.

Jag ska gå o till sängs hade jag tänkt. Skall bara kolla till Ego ett par gånger så klart.

Ha en bra sömn inatt.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.