Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 844 ggr
EvaG
0

God morgon 7/2-09

Tänk veckan bestar av sju dagar. Fem av dem har vi satt väckarklockan pa ringning sa vi vaknar tidigt för att arbeta eller halla pa med andra plikter. Tva av dagarna har vi oftast till fritidsaktiviteter av olika slag. De fem vardagarna är vi trötta. Det kan vara att vi arbetar eller har andra plikter för oss fran morgon till kväll. När kvällen kommer sa lägger vi oss och sover. Med andra ord ingen fritidsaktivitet att tala om. Pa fredagen ser vi fram mot helgens ledighet och pa kvällen sätter vi inte väckarklockan pa ringning. Manga av oss sover hela förmiddagen pa lördagen och söndagen. Har ni tänkt pa det att vi normalt har tva dagar i sa kallad frihet, tva dagar. Det är inte ens 30 procent av veckan! Den sover vi bort en stor del av. Vi sover alltsa bort en stor del av den dyrbara fritiden. Vore det inte bättre att sova bort en bit av den övriga 70 procenten av tiden?

Sov gott säjer nu Eva och ska sova bort en del av den dyrbara fritiden.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Natali
0

#0 Ja, det skulle var mycket bättre att få sova på jobbet. =) Nu har jag ju inget jobb men endå….

Här snöar det, är nästan -20 grader. Lillasyster kommer i dag, så ska jag hjälpa henne att färga håret sen skall vi hela famlijen och se BOLT i 3D. Ska bli roligt.

Ser inte så mycket av katterna nu, de kryper ihop där det är som varmast. Ego sover mycket nu. Stor är hon. Ska ta nya bilder på henne i dag har jag tänkt.

Ha en trevlig lördag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

Sovit bort den dyra fritidslördagen ända tills nu.

-20 det låter det. Här i stockholmsområdet huttrar man vid -2.

Sköt om er