Fredag 6/2!!
Här är det -12 och jag och yngste sonen ska snart iväg på affären och handla… var till Kissan78 igår kväll och myste med alla krullisar så nu är mitt bebbe behov stillad för några sekunder… Jaha då var suget tillbaka
, tack vännen för en trevlig stund och hoppas vi råkas snart igen… Här var det snöigt igår och idag singlar väl några snöflingor fortfarande… Alma har väl snart börjat lugna sig från löpet… Längtar tills det bär av till utställning igen, det är bara 2 månader kvar….
Ha en bra fredag allihop!!
#0 Tack själv!
Idag väntar jag på att Schenker ska komma och hämta upp ett paket o så ska vi få besök av Viles uppfödare. Beroende på när allt det är avklarat så kanske maken o jag drar iväg en sväng o handlar lite gott för helgen. Har blivit lovad en fylla imorgon av en god vän! ;) Det var lääänge sen kan jag lova!
Nu ska jag nog hoppa ner till duschen då maken varit så snäll att både elda o kokat kaffe innan jag vaknade ;) Sånna morgnar gillar jag!
Ha det så bra alla!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

Goddag.
Har suttit och luskat i stamtavlor och äntligen bestömt säkert vem Idun (min ena crx) skall paras med. Skönt att ätnligen få det säkert.
Nu ska jag och maken ut och promenera innan vi skall hämta sonen.
Ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#2 Så spännande!! Då har du snart fler bebisar på väg då?!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se
Hej tjejer! :D
Här har jag varit till optikern och konstaterat att jag kan inte använda linser på jobbet framför skärmen. Sitter just nu med läsglasögon som komplement för att kunna se på nära håll men oj så jobbigt att titta ovanför glasisarna. Blir att välja ut nya glasögon … *suck* Tur att företaget betalar iaf. ;)
Det snöar ute och det ska snöa hela helgen. Imorgon drar jag och familjen upp till Åre och hälsar på Racer Donnan med familj och lyssnar på artisterna på RixFM-festivalen. På kvällen blir det Holiday Club … skönt att få avsluta veckan med nåt skoj när det varit så tufft ett tag nu ….
Ciqan löper och hennes mamma försöker para henne så hon blir nästan hårlös på gumpen .. .:(
Det låter som om ni kommer få en trevlig helg allihop så jag skickar er massa kramar och säger: Var rädda om er!!!
Cherish Gustafsson, S*Shaneequas Cornish rex & Europé
www.shaneequas.com

#4 Ohh hälsa från mej! =) Lite lång för oss att åka till Åre. ;-) Hoppas ni får det trevligt.
#3 Naj, dröjer till senvår i alla fall. Idun skall hcm scannas 11 mars.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.