Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 889 ggr
kissan78
0

God dag 5 februari!

Har ägnat förmiddagen till att försöka städa ur mera snäckor ur ett akvarie, tanken är att dem ska få tillsammans i ett nu ist för i 5 olika som det varit tidigare. Dem hjälpsamma katterna välte ut hinken med 5 liter vatten över vårat trägolv som jag plockade ner sniglarna i. Ibland blir man riktigt less på deras hjälpsamma små tassar.

Nu är det en paus i akvariearbetet, får besök senare idag av Dolleminas. Hon ska komma över o snacka lite skit o kolla på alla bebisar i huset.
Imorgon får jag besök av Viles uppfödare, även hon ute i samma syfte. ;) Tror jag ska sätta krav på att dem som kommer hit måste ta med sig minst en katt när dem far. Någon fler som är intresserad av att komma på besök då?! Flört

Småbebisarna är 2 veckor idag och till BabyBelles förtret så har svarta hanen fått för sig att man kan krypa ur boet! Hon blir så orolig o kommer o säger åt mig att lyfta tillbaka han. Hon tjatar flera gånger o får hon ingen hjälp så bär hon tillslut tillbaka honom själv. Sötgumman!

Nu ska jag ta o surfa runt lite innan jag försöker göra någon mer nytta idag.

Kram på er alla

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

Ja, gokväll.

Har inte varit en höjdar dag. Är så less på allt. Pengar, sjukvård, allt som måste göras men man inte orkar.

Har fortfarande inte fått känna bäbisar i magen på Ego. Men det är helt klart något där. Hon är bara rädd om magen. I natt fick jag gå ut och hämta gallerdörren, bära upp en låda, mat och vatten. Pepsi och sen saga skulle in där Ego låg i den fina lådan jag gjort i ordning. Då small det, och efter det så  var ego lite skärrad. Hon börjar säga i från. Men känner att det är bättre hon får lugnt och ro på natten. Så vänjer hon sig också med det, så hon föder inne med mej. =)

Ha en trevlig kväll.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Leffe
0

#0 Full fart hos dig med andra ord.
#1 Håller tummarna.

Själv har jag jobbat och klarade mej precis förbi den stora seriekrocken i morse på Uppsalavägen. Nu ska jag titta på programmet Dåliga bilförare och gråta att vissa får ha och fått körkort.

Sköt om er