God morgon 2009-01-27
God morgon. Fy tusan här har vi fått snö. Det som var så bra innan. Halva styrkan av katterna sover. Den andra styrkan har precis ätit frukost samtidigt som husse.
Sköt om er

Godmorgon. Ha, och jag som trodde att jag skulle vara först… fniss…
Ska mata kattere, sen mej själv. Har itne bestämt om jag skall på kursen i dag. Skulle behöva sova. Är lite svårt att veta hur hårt jag skall pressa mej själv. Det är enda kursdagen denna vecka. Men hade ju en sån jobbigt dag i går då jag inte kunde vila.
Nåja. Ego mår toppen i alla fall. Hon har just ätit fördigt, så jag skall väl gå o göra detsamma.
Hoppas ni får en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Glömde ju. Skall besikta bilen i dag också…Vi kommer få en massa tvåor, men det har vi ju ränkat med. Vi kommer att sälja den sen, så då blir det till att köra liten pjuttig golf sen.

God dag!
Full fart, katter, jobb, plugg, fackligt möte, köra töserna på körövning…… allt skall hinnas med idag.
www.racerdonnans.se. Medhjälpare på Cornish Rex i fokus.

#0 Hoppas du har haft en bra dag i snön.
Du har väl dubbdäck när du kör?
#3 Jag hoppas att du ser till att inte göra för mycket. Jag blir ju lite orolig för dej ibland! När kommer du upp till umeå nästa gång?
Själv gick det bra på bilbesiktningen. Han som besiktade måste ha varit distraherad av något.
Han missade i alla fall en 2a, troligtvis två till grejor som skulle blivit 2a på, vi hade missat o sätta in ett av sätena, och de måste vara där, annars kan inte bilbältet testas.
Har städat sonens rum, och fått till riktigt fint. Han skall ju ha kalas på lördag. Nu skall jag ta det lugnt en stund. Kanske spela lite Dead Space.
Får tillönska er en god natt.
#4 Vi har inte dubbdäck på våra fordon

#5 Vinterdäck i alla fall får jag hoppas.