Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 781 ggr
Natali
0

Morron 12 Jan

Hejsan

Har bara sovit några få timmar i natt. Både Pepsi och Saga löper. Pepsi hon kuttrar bara mot chevy. Med saga hon har verkligen börjar använda röstresurserna, I natt. Skrikandes Nu låter hon inte alls, inte i går under dagen heller. Ska försöka få mej nån timmes sömn nu på dagen.

Ego äter för många nu, hon äter mer än den rekkomenderade dosen enl vikten. Men tror inte att det är någon nackdel.

Ha en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0

Vad att allt kan ändras fort… jag vet att Kissan78 för några dagar sen skrev om att nåt förfärligt hade hänt någon… denna någon var jag, jag har varit ganska tyst några dagar… beroende på att vår älskade lilla rexkattunge Cecilia hastigt gick bort efter en olyckshändelse natten mellan tors-fredag, har nu tagit mig i kragen och uppdaterat min hemsida…

Är dock inne och kollar varje dag…

Jag hoppas att ni har bättre tur än vad vi hade, håller alla tummar för Ego Kyss

kissan78
0

#1 Det är verkligen en förskräcklig händelse ni fått gå igenom!!! Ryser ff när jag tänker på det!

Förkyld än är jag, nu känns det som det börjar bli värre igen. En god vän tyckte idag att jag nog borde uppsöka läkare snart. Kanske kan behövas trots allt….

Nu är det dags att försöka sova, igår gick det inte så bra, somnade först 6 imorse.

Ha det så bra ni kan alla!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Dolleminas
0

#2 Sköt om dig, sängvärmare har du ju redan antar jag…

Natali
0

#1 Ohh nej, vad förfärligt. Va tråkigt. Styrkekramar till dej och hoppas att det inte händer igen. Så tråkigt. Ledsen för din skull.

#2 Ja om inte förkylningen ger med sej så kan det kanske snart vara dags o kolla så det inte är någon illasinnad bakterie med i beräkningen.

Jag skall ge katterna mat och göra mej i ordning för sängen. Skall upp och i väg tidigt i morgon. Ska se till att sonen kommer till skolan, fört åta frukost då. Sen skall jag iväg på ett projekt som af och fk har. Börjar 9.15 i stan. Tur bussen bara tar 20 min.

Hoppas ni får en trevlig natt endå. Jag hoppas att Saga inte jamar hela natten.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.