Morron 9 Januari
Godmorgon.
Sitter på soffan med datorn i knäet. Har just skickat in en blogg uppdatering på lokaltidningen. Ska ta och kika lite på kattungebloggen och försöka få i gång den. Alla bloggarna var nere tidigare.
Köpte en usb kortläsare så hoppas det skall gå snabbare att få in korten i datorn.
Har fått tag på mat till katterna nu. Käpte en 10 kg säck med RC Queen och en 10 Kg säck med speciell mat åt bara chevy. Han är ju till åren så han mår nog bra av egen mat. Det funkar super med matburar. Försökte hitta hushållsvågen i går, så jag kan väga upp maten, men det verkar vara borta. Ska kolla i de undanstoppade lådorna hos mamma i morgon.
Hoppas ni har en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Dagens!
Fick ett sååå sorgligt besked när jag vaknat!! Vad som hänt kan jag inte berätta men lider verkligen med den drabbade familjen!! Stooora kramar till er! Hoppas ni kan bearbeta sorgen!
Annars är allt som vanligt, haft besök av svärmor en sväng. Hon ville kika in kattungarna som hon inte sett sen dem var bara några veckor.
Är fortfarande förkyld och antar att det lär sitta i några veckor till.
Nu är det helg men för mig är det ingen större skillnad mer än att maken är hemma på dagarna då.
Ha det så bra ni kan idag alla!!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

#1 Nej, men vad tråkigt. Kramar om dej i alla fall. Hoppas du blir frisk någon gång från din envisa förkylning.

Ja, jag säger godnatt nu.
Åkte på hippolugum, alltså den stora ridanläggningen här i umeå. Har satt upp lappar om att jag söker häst att vara medryttare åt. Så när jag var på väg o gå så hör jag en röst jag känner igen. En gamal westernbekant! Så jag stannade en och en halv timme till. Glömde att jag hade satt i gång bensinvärmaren. Så när jag kom på och skyndade mej ut för att starta bilen så gick den ju så klart inte i gång. Men nu ordnade de hjälp med kablar, så det löste sig.
Egos mage börjar växa. Så spännande. I morgon ska jag ficka en dagbok åt henne, så jag ska uppdatera. Tog en massa bilder på henne i dag, så kan lägga ut lite. Hennes mage ser redan ut att ha vuxit. 
Nu har jag nog blött näsblod klart så jag kan gå till sängs…