God morgon 2008-12-28
God morgon. Här är det vitt ute, men inte av snö utan av frost. Ska snart iväg och jobba.
Sköt om er
Sitter här och väntar på ungar som ska vakna, sen ska vi fara till min syster i Graninge… Dottern ska få vara med sina kusiner några dagar medans det är lov… Eldar i pannan för det känns hurvigt idag…
Ha en bra dag alla!!
God kväll!
Inte för att den är så god… Halsen känns som ett enormt rivjärn.
Igår var jag iväg 9 mil söderut till närmaste jourtandläkare för att fixa en provisorisk lagning av min tand som jag lyckades bita sönder på julafton. Trodde jag skulle uthärda tills dem öppnade på normal tid igen och få slippa jouravgiften men tungan höll på att sågas av av alla vassa kanter. ;)
Har iaf massor med mys här hemma med småkillarna som börjar bli stora, 8 veckor imorgon! På tisdag ska dem få sin första vaccination. I slutet av januari så beränas BeeBee få sin kull och planer för min första sphynxkull har startats! Det känns härligt!
Sköt om er alla! Till Ego, hoppas det känns skönt att få komma hem till familjen igen efter en så lång semester hos killen! ;)
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se

God kväll.
ÄNTLIGEN är vi hemma. OCH EGO! Känns så skönt. Men det första Ego och Saga gjorde var ju att bråka. Men hoppas det är ganska lungt om ett tag. De känner ju varandra.
Hoppas jag orkar ladda in och redigera alla bilder jag tog, på massa små nakenbäbisar hos Mia på Vintermånens.
Ha en trevlig kväll!
#2 Jag är hemma hela dagen i morgon, så slå en pling, eller kolla på msn.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
Klart vi vill se bilder