Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 662 ggr
Leffe
0

Dagen före julaftonen

God morgon alla glada och alla andra. Nu är det inte långt kvar innan julaftonen träder in. Ta det nu lungt och sköt om er

Natali
0

Ja, pust. Försöker dra mej upp ur sängen. Fudge, knäck, smällkarameller står på schemat. Helst pepparkakor av den deg som blev över också. (Från det halvfärdiga pepparkakshuset).

Men sen blir det lugnt på julafton.

Glad

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

Dolleminas
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Morgon säger jag, god är den inte… sitter här och är förkyld och halsont… är arg så tårarna rinnerSkrikandesSkrikandes… var sjukskriven hela november efter en operation… då "glömmer"Obestämd kommunen att anmäla det till förs.kassan efter 2 veckor så nu till nästa lön så ska jag endast få 3855:- (2 veckors sjuklön på halvtid…)Tyst så nu sitter jag här och delar upp alla räkningar i molekyler för att det ska gå runt, tur att maken fick en "vanlig" lön iaf… för handlägningstiden hos förs.kassan är ca 5 veckor och jag fick pappret förra veckan den skulle jag haft för senast 3 veckor sen upplyste hon så trevligt på förs.kassan… Förvånad

Tur jag har barna och katterna att gosa med och varva ner…

Hoppas ni har en bättre dag… ska försöka griljera skinkan och ev pyssla med barnen… skickar med en två veckors bild på Cecilia…