Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 601 ggr
kissan78
0

Morgon 19 december

Eller kanske snart godnatt… ;) Har inte kunnat sova pga massa värk. Igår blev lille Vile av med sin manlighet, märkte redan en skillnad inatt på skönsången, var mest bara Chino som höll låda inatt.  Förhoppningsvis blir det mindre piss och skura bort också. Stackaren kissade ner både matte o sig själv igår när han var halvt borta i drogens ljuva värld. Matte hade ju så snällt tagit han till sängen för att han skulle få lite värme o mörker när han vaknade till och det blev inte bättre än ett litet läckage på matte och i puffen. Sötnosen min!

Nu börjar ögonen såsa till sig så det kanske kanske går att somna trots värken.

Ni får ha det så bra ni kan idag alla!! Akta er för halkan!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

Natali
0

Hoppas du har fått sova lite.

Själv vaknade jag av ett misstänkt ljud i morse. Någon lite råtta (eller katt då) slet sönder något. Men när jag väl vaknat till så hördes det inte. Så jag väntade en stund, tänkte jg kunde väl somna om då. Så började det igen. Det var lilla saga som fått tag på mattes skumgummi bitar som jag använder till att sy kattkojorna av. Rip, rip. Hon hann smula sönder en ganska stor bit. Undrar hur länge hon hållit på med det?

Nu ska jag ta mej fukost, så får ni alla ha en bra dag, och Kissan78 hoppas du sover gott. =)

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Lyckades till slut somna, vaknade strax före ett. Man blir lite konstig när man sover så sent på dagen. Var en sväng in till "stan" och hjälpte en vän med sista julklappsinköpen. Har suttit i soffan ikväll med nästan alla katter över mig, var 7st som mest ;) Bara Mimmi och lilla Arrak som inte kröp dit, fast att Mimmi om är ju inte så konstigt när både BabyBelle o Chino låg där. Hon var rätt sugen faktiskt på att komma in i goshögen.

#1 Busiga Saga!! Visst är det underbart med cornisharnas hyss ;)

Nu ska jag snart tillbaka till soffan o se om det kommer en katthög igen. Myyyys!!

Ha en trevlig fredagkväll!!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se