Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 741 ggr
EvaG
0

God morgon 10/12-08

God morgon. Onsdagmorgon kan man kalla för en neutral morgon mitt i vardagsveckan. Tänk snart kommer en vecka där onsdagen är vardagsveckans måndag! Det är mörkt ute även denna morgon. Tänk att det var fördelen med gårdagens försovning - då var det ljusare ute. Hoppas ni får en bra dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Leffe
0

En annan är lika trött som vanligt. Katterna var det full fart på trots denna tidiga timme, men jag hade stängt ute dem från sängkammaren i natt. Så det kanske var därför det nu var sådan fart på dem.

Sköt om er

Natali
0

Goddag.

Skulle sova i morse, jo pyttsan. Har väldigt svårt att sova på mornarna numera. Har sett på stargate atlantis maraton och skall nu äta lite lunch.

#0 Ja, onsdag. Fick panik o trodde det var torsdag och jag skulle på möte. =)

#1 Ja, att vara trött tär på krafterna. Skall fråga läkaren om möjlighet att få någon hjälp för det. Läste i en artikel om att låg låg dos kortison kunde hjälpa mot tröttheten för människor med fibro.

Hoppas ni får en piggare dag än jag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Godkväll är det nog dags för nu. ;)

Har varit på årets sista besök på psyk idag. Jag känner mig inte direkt bättre sen jag började för ett år sen men faktiskt när vi nu hade genomgång inser jag att det har hänt en del. Blandar bara ihop mitt psykiska mående med det fysiska och där har det inte hänt mkt. Fick en hel del beröm för att jag kommit så god bit på väg och då blir man givetvis lite uppåt! Dagen till ära passade jag på att införsaffa lite nya "familjemedlemmar", 8 nya invånare till akvarierna blev det!

Vile har ikväll fått hit sin sista dejt innan kulorna ryker från han. Imorgon bitti ska jag försöka komma mig upp och ringa och boka tid.

Nu ska jag bara slöa!

Ha det så gott alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se