Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett14-god-morgon-god-dag-god-kväll-god-natt
Läst 699 ggr
EvaG
0

God morgon 8/12-08

En ny vecka.

God morgon. Det är måndagmorgon och mörkt ute. Efter helgens allt festande känns huvudet en aning tungt. Man har i alla fall flera dagar på sej att kurera denna självförvållande tillstånd.

Ha nu en bra dag allesammans.

Medarbetare på Vilda västern iFokus

Natali
0

Godmorgon.

Fick en kvart tillgodo för jag missade bussen. Tur att det går en varje kvart. Skall in på ett möte 10.30. Men jag borde hinna endå. Även om det blir på håret.

När jag kommer hem igen så skall jag passa på att läsa mer om nya mediciner och så för Fibro. Skall träffa en läkare nästa vecka, så vill ha några egna förslag på medicinering. Vill byta ut mina höga doser med värktabletter.

#0 tur att du har ett par dagar på dej i alla fall.

Hoppa ni får en bra dag.

Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.

kissan78
0

Morgon!

#0 Du har iaf haft riktigt skoj (förhoppningsvis) i helgen! Flört

#1 Hittar du något som verkar funka inom medicinväg så snälla säg till. Börjar bli måttligt less på all värk…

Idag är en dag som alla andra. Vanar med sån värk att man nästan inte kommer ur sängen. Tvingar sig upp för att iaf få lite glädje för dagen, busa med kattungarna! Dem börjar bli så stora nu!!

I övrigt ska jag inte göra många knop idag, packa lite äppelsnäckor till en tjej från en annan iFokus sajt och skicka iväg dem. Sen blir det bara att försöka genomlida en dag till.

Hoppas att det finns nån där ute som vaknade och kände sig riktigt glad och pigg imorse!! Kram på er alla!

S*Kattmillas Sphynx  
www.kattmillas.se

BareEssentials
0

Tips: lyrica och cymbaltika

[Wiveka]
0

Jag går hos en kiropraktor som praktiserar Network Care, har träffat flera tjejer hos henne som är mycket bättre i sin värk.

Jag går hos henne för ond rygg, axlar och nacke…

Det finns fler diplomerade kiropraktorer över hela Sverige, kontakta Ryggrörelsen så kan de säkert hitta dessa personer.