Sphynx iFokus

Sphynx

Etikett13-fodervärd-finnes-sökes
Läst 1193 ggr
Ioma
0

Fodervärd finnes i småland

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag vill gärna ha en egen sphynx men finns det någon som verkligen behöver ett nytt hem, gammal som ung så finns vi till förfogande.

Måste dock hitta nytt hem till två av våra andra kissar först så de ej gillar våra andra två kissar.

Först in sist ut :-/

Jag hoppas finna hem till dessa två snart.

Om oss:

Jag är lyckligt gift, har varit det i snart 9 år.

Bor i Bruzaholm i småland och har 4 rum+ källare med ett inrett rum. (3 våningar att springa mellan ;-))

Vi är som sagt just nu 4 katter i familjen men två av dessa väntar på nytt hem (orientalflicka och hennes son som är javanes).

Inga barn ännu men hoppas på det snart.

Jag älskar katter och har levt hela mitt liv med katter, huskatt, siames, oriental, javanes mfl.

Har nog varit katt i något tidigare liv då det känns som att jag kan tala med dem och vi förstår varann till fullo.

Varken jag eller maken röker eller snusar, vi dricker inte mer än till nyår, midsommar och liknande, kanske ett glas vin eller whiskey någon enstaka gång utöver det.

jag är 31 år och maken min är 33.

Kissarna som ska finnas kvar i familjen är Månsan som är huskatt på 9 år och Yahtzee som är en siamespojk på ca 6 år. Förhoppningsvis en bror eller syster till dessa av den nakna sorten ;-)

Så har du en naken vän som behöver ett nytt kärleksfullt hem, kontakta mig.

Kram

Sänder med en bild på när lilla javanespojken var nyinflyttad och Yahtzee & Månsan klemar bort honom till fullo ;-)

Mvh
Marika "Ioma"

Sajtvärdinna på barnlöshet www.barnloshet.ifokus.se
Jag anordnar HexMeet i Småland
Min hobbyblogg & dagbok: http://www.ioma.se