Förmiddag 22/11-08!!
Hejsan! I morse när maken klev upp visade det -16 men nu är det "bara" -9 brr… sitter och är arg!!!

Maken och en massa annat folk håller på att hjälpa en stackare… http://allehanda.se/start/ornskoldsvik/1.247780 Detta är för jäkligt att folk kan göra dylikt och sen tycka at de "gjort nåt bra…" Så antagligast ser jag väl inte maken mer denna helg heller… fast nu är han iaf på hemmaplan…
Hoppas ni får en bra dag!!!
Här hemma är familjen så förbenad att jag inte behöver elda i pannan på ett tag….

Ojdå. Ja det är ju knappas bra för miljön heller. Nu vet ja ginte vad för slags fiskar det är, men det kan ju så klart störa balansen om det kommer ut djur som inte tillhör den naturliga faunan.
Själv har vi alla blivit förkylda, sonen och maken har huvudvärk, och jag har ännu mera värk överallt än vad jag haft på ett tag. Men vi skall endå åka iväg till min mor och hämta sonen snowracer och en bil som vi skall besikta upp och sälja.
Ja, ha en bra dag.
Natali /Natta, Sajtvärd på Sphynx I Fokus.
#0 Det är verkligen tragiskt vilka idoter det vandrar på jorden!! Är verkligen sorgligt, kan bara ana hur det känns för Bosse :(
#1 Låter inte kul med förkylning!! Orkar ni med en liten tripp imorgon ändå? Hoppas det! ;)
Idag har precis hela dagen gått åt till att ordna med det nya akvariet. Först var vi in till "stan" och köpte bakgrund till akvariet och hem och montera den. Sen var det dags att koka upp all engelsk sjösten vi fått tag på från olika håll. Måste varit minst 40kg grus vi kokat! Tog ju nästan hela dagen bara det, koka, kyla ner och fylla i akvariet, koka, kyla ner osv…
Nu är vattnet fyllt och växter planterade. Ska bara få gosa till sig ordentligt innan några fiskar får flytta dit.
Dags att sova snart, har tagit på krafterna ganska rejält men så roligt att få göra nåt tillsammans med maken hela dagen som vi båda tycker om!
S*Kattmillas Sphynx
www.kattmillas.se